Nimiehdotuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeaa

Vieras
Pitäis tohon sairaalalappuun täyttää ja muutenkin mulla lyö pää tyhjää.

Tytölle haluaisin nimeksi Lumia. Mutta mikä ois kiva nimi pojalle? Joku jossa ei ole r-kirjainta. Osaisko joku auttaa??

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Lumia on ihana :)

Pojalle

Otso
Sisu
Viimo
Eeli
Ukko
Toivo
Jouka
Lenni

Mä en kyllä laittais noista yhtäkään pojan nimeksi :x

Ihanko totta? Enpä olis arvannutkaan... tosi kiva kun kerroit - sulleko mä tässä nimiehdotuksia olin antamassa? (Ja siis kun ilmeisesti en, niin pitäisitkö turpas kiinni kun ei mitään tolkullista sanottavaa ole?)

Ja.ap, anteeksi kun rupesin tässä ketjussa räyhäämään tälle yhdelle.

Pojalle

Otso
Sisu
Viimo
Eeli
Ukko
Toivo
Jouka
Lenni

Ihanko totta? Enpä olis arvannutkaan... tosi kiva kun kerroit - sulleko mä tässä nimiehdotuksia olin antamassa? (Ja siis kun ilmeisesti en, niin pitäisitkö turpas kiinni kun ei mitään tolkullista sanottavaa ole?)

Mä en vaan voi sietää tuon tyyppisiä nimiä,se on vain mun mielipide :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei siihen lappuun ole pakko mitään laittaa (siis jos se esilappunen synnärille)
minä jätin ainakin tyhjäksi,ei ole vielä pienintäkään hajua nimestä.

Joo ei kai, mutta muutenkin ois kiva miettiä joku nimi jo valmiiksi. Mulla on aiemmista lapsista ollut kamalasti visioita nimistä ja nyt ei sitten niin mitään ole pojan nimeksi. Monissa kivoissa nimissä on se, että se on jo käytetty lähipiirissä, niin ei viitsi samaa antaa sitten.

Pojalle

Otso
Sisu
Viimo
Eeli
Ukko
Toivo
Jouka
Lenni

Mä en vaan voi sietää tuon tyyppisiä nimiä,se on vain mun mielipide :D

Sun mielipiteellä ei oo tässä ketjussa paskankaan väliä. Mä tiiän, et sua vituttaa kun uolla toisessa ketjussa (jonka itse aloitit) mainitaan sun tytön nimi (muutkin kuin mä). Silti on todella typerää tulla tänne veetuilemaan... kun noiden ehdotusten ei pitäisi liikuttaa sua nyt MILLÄÄN TAVALLA. Ymmärrätkö, sun mieliåiteelläsi ei oo tässä ketjussa mitään väliä.

Sörhis,kuten olen sanonut ei haittaa mitä siellä lukee,noi nimet on vaan :x
Ymmärsitkö,vai onko ymmärryksessä jotain vikaa :whistle:

Ymmärsin kyllä. Ja tiedän asian jo entuudestaan. Se, mikä nyt nyppii, on se, että kun SUN mielipiteelläsi ei ole tässä ketjussa väliä. Sitä ei kerta kaikkiaan kysytty. Eli se, jolla on ymmärryksessä vikaa, olet sinä ja vain sinä.

Tuttava ei keksinyt mitään... katseli hämillään ympärilleen neuvolahuoneessa ja huomasi, että viereisessä ovessa luki "Lääkärin vastaanotto"... Otto tuli nimeksi paperiin ja Ottahan se syntyikin. :D

Ok, kiitos nimiehdotuksista!! Ja joo, en siis halunnut tästä ketjusta mitään nimiriita-ketjua, kun jokaisella on oma makunsa, eikä se asia siitä vääntämällä miksikään muutu. Miten muuten voiko nimi loppua s-kirjaimeen, jos sukunimi alkaa s-kirjaimella, vai onko liian suhahtavaa sanoa? ;) Esim. nyt vaikka Topias Suuronen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ok, kiitos nimiehdotuksista!! Ja joo, en siis halunnut tästä ketjusta mitään nimiriita-ketjua, kun jokaisella on oma makunsa, eikä se asia siitä vääntämällä miksikään muutu. Miten muuten voiko nimi loppua s-kirjaimeen, jos sukunimi alkaa s-kirjaimella, vai onko liian suhahtavaa sanoa? ;) Esim. nyt vaikka Topias Suuronen?

Ei kai sen hankalampi, kuin Hellevi Iivonenkaan :D

*minulle molemmat tuottavat kyllä hankaluutta... pitäisi malttaa pysähtyä nimien välissä, mutta aika harvoin ne tuollal lailla peräkkäin kai sanotaan... Suurosen Topias ja Iivosen Hillevi? :saint: *

Yhteistyössä