Nimimerkin tunnistaminen livetuttavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ainakaan koskaan juttele täällä sellaista joka ei kestäisi päivänvaloa, enkä myöskään muuntele totuutta. Eli jos joku tuttu mut täältä bongaisi, niin eipä haittaisi :). En tiedä onko bongattu, muutaman kerran kyllä on joku harmaa kysellyt, mutta ei sitten enää kertonut että tunteeko. Paitsi että yks on täällä ihan mustanakin, joka siis on mun vanha luokkakaveri amiksesta.

Kaipa tuo hyvin olis mahdollista, meikäläinen kun on täällä paljon "äänessä" ja tuppaamassa kuviaan aina milloin milläkin tekosyyllä esille B)

Onko AP itse tunnistanut tuttujaan? :)
Mitäs pahaa tuossa nyt ylipäätään on, tuskin (?) kukaan täällä niin hölmö on, että levittelee tulenarkoja juttuja tai muiden salaisuuksia tai omiansa.

Mulle on käynyt näin pari kertaa. :/ Tosin ihan on oma vikani koska laitoin itselleni tälläisen nikin. Ne ketkä minut tietää ja tuntee tietävät mistä nikkini tulee, joten he osaa yhdistää aika helposti.

No aivan varmasti on tunnistettu, jos joku tuttu on vähääkään lukenut juttuja :D Vaan, kun en jutustele mitään, mikä ei päivänvaloa kestäis, niin ei haittaa =)

No pari tuttua täällä pyöriikin.
Eipä mulla ole mitään sellaista juttua täällä, jota en kehtaisi IRL sanoa. =)

Eiköhän mutkin tunnista :D Vai kuinka monta siskonsa kanssa kommuunissa Espoossa asuvia yhden 3kk tytön 19-vuotiaita suomenruotsalaisia yksinhuoltajia suomesta löytyy?

Mutta kaikki mun mielipiteet on mun mielipiteitä myös IRL enkä kirjoita semmoista minkä takana en kehtaa seistä. Välillä vähän keittää yli x) mutta eiköhän IRL tutut jotka mut tuntee ymmärrä ;)

Ei mun lärvätsalo olisi tuolla profiilissa, jos mua ei kukaan saisi tunnistaa. Enkä takuulla tarinoisi näin avoimesti elämästäni, jos mulla olisi pakottava tarve pysyä täysin anonyyminä.
Ja taas toisinpäin, tarinoisin joistain asioista vielä avoimemmin, mutta olen tietoinen riskistä, että joku voi tunnistaa.

Kiva tietysti, jos kertoo tunnistaneensa, mutta loppupeleissä yksi lysti...

Eipä sillä väliä jos joku mut tunnistaa.Muutama on jo tunnistanukki :) eim unka kuvat olis tuol esillä jos mua ei sais tunnistaa. Sama nimimerkki ollu käytös 10 vuotta ni johan mut siitä tietää:D

Yhteistyössä