Nimimerkin tunnistaminen livetuttavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko kertoneeni mitään niin tulenarkaa, että tunnistetuksi tuleminen olisi katastrofi.

Tunnistettavaa kuvaa en silti laita. En halua, että satunnaiset ihmiset tunnistavat kadulla, että tuohan on se palstakirjoittaja... Jos joku tunnistaa minut tänne kirjoittamistani jutuista, niin tuntee jo muutenkin...

heh, joku mainitsi et ei oo tunnistanu ku tutuil ei oo lapsii;). Ei kannata olla tollasen perusteella varma ettei oo tunnistanu kukaa... esim. itte, jolla ei oo lapsia niin oon täältä useamman henkilön jo löytänyt... eikä ne oo tietoisia:P

se ettei tutuilla tai ystävillä ole lapsia ei tarkota etteikö ne täällä vois olla...

Ei mullakaan ole mutta kahta kauheempi vauvakuume on, siksi oonki täällä...

Mut ei täällä ketään mun tuttuja ole

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
On tunnistettu, mutta eipä tuosta haittaa ole. Olen IRL sama henkilö näes. :D

Peesi tälle. En kirjoita sellaisia, mitä en livenä juttelisi. Tosin hiukka vois nolottaa se kuinka aktiivisesti täällä välillä pyörin :ashamed: Mutta jos joku tunnistaa niin olisi kiva tietää, saisi olla molemminpuolista :) Laittaa vaikka yv:llä :)

On minutkin tunnistettu.
Mutta helposti mut tunnistaakin juttujen ja profiilin perusteella, jos on vähänkin tuttu. En kirjoita tänne sellaista mitä en livenä juttelisi, joten eipä tuolla ole niin väliä vaikka tunnistetaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Itse pidin anonymiteettiäni yllä tällä viikolla ottamalla Jonsered-lippiksen pois päästä ennen autosta nousemistani. :laugh:

ja minua ei kukaan tunnista kun pää on paikallaan julkisilla paikoilla :whistle:

Yhteistyössä