Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Hän todellakin syyllistää muita jotka tekee toisin.
Me naiset ollaan todella taitavia syyllistymään asoista. Semmoisistakin, mitkä ei ole ollenkaan syyllistäviä. Joskus tekis mieli olla mies, niin olis elo helpompaa
Plaa plaa. Taas päästään vissiin siihen, että mä olen kuvitellut ninan kirjootuksia. Aivan sama.
Noin viikko sitten oli ketju jossa keskusteltiin aluksi jostain ihan muusta, lopulta aihe kääntyi epiduraaliin ja synnytykseen ilman lääkkeitä. Siinä NinaTT sanoi että "epiduraalillakin syntyy terveitäkin lapsia",
minusta tämä kommentti ja koko keskustelun kulku viittasi siihen, että hänen mielestään epiduraalin ottanut äiti vahingoittaa lastaan, voi aiheuttaa lapselleen sairauksia jne. Itse en ole muualta lukenut tuollaista että voisi muka lapsen sairastuttaa, joten itse epiduraalin ottaneena kyllä loukkaannuin tuollaisista kommenteista. Sinnekin tuli sitten niitä kommentoijia että "miksi loukkaannut jos kerran tiedät tehneesi oikein". No
jos joku sanoo huonoksi äidiksi niin kyllä siitä suuttuu/loukkaantuu vaikka ei olisi aihettakaan.
Muuten pidän NinaTT:tä ihan fiksuna, mutta voisi joskus ajatella asioita toisenkin kannalta, ja minun mielestä esim. kaikki tuollaiset rokotus/lääke-kriittisyydet on vähän hysteeristä touhua, miten silloin lapselleen voi mitään syöttääkään tai päästää ulos leikkimään, ruuassa ja ulkoilmassa jota hengittää voi olla ympäristömyrkkyjä jne.