ninatt!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kk

Vieras
vaikutat tosi fiksulta ja nuorelta naiselta, ja musta on hienoa, että suhtaudut niin "intohimoisesti" äitiyteesi eli jaksat etsiä tietoa asioista ja neuvoa muitakin. vaikutat fiksulta etkä vain paasaa asioista mustavalkoisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Voi Nina Nina Nina, olipas tämä melkoinen aloitus sinulta.

:laugh:

Ap:lle: Kiitos. Tuntuu välillä, että teet niin tai näin, aina väärtepäin... Olen tällä palstalla saanu kuulla miten olen läheisriippuvainen lapsestani ja sitten olen myös kuullut, että en suhtaudu vakavasti äitiyteen :o Molemmista ollut vähän o.O

Äitiys tuntuu hyvältä =) Yksi harvoista asioista elämässäni, joka tuntuu vilpittömästi hyvältä.
 
tyrsk... ai et TT ei paasaa eikä oo mustavalkoinen? like when?

hyvä äiti on varmasti, sitä ei voi kukaan kieltää. mutta vielä kun paranee tuosta nuoruudesta, niin tulee myös hyvä ihminen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en haluaisi kyseisen tyypin lähelle. Manipulaatio, ym. aika näkyvää.

Saanko kysyä mitä tällä tarkotat?

anna olla,kakki ei voi tykätä kaikista.. :whistle:

Utelias olen :D Manipulaatio?? Mitä tuo sillä tarkoittaa? Kuka manipuloi ketä ja miten??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vt:
hyvä äiti on varmasti, sitä ei voi kukaan kieltää. mutta vielä kun paranee tuosta nuoruudesta, niin tulee myös hyvä ihminen...
Tai sitten ei. Ällistyttävän monesta ihan mukavasta naisihmisestä kun tuppaa tulemaan iän ja äitiyden myötä lähinnä rasittavia ja vastenmielisiä yksilöitä, joilla ei ole mitään tekemistä minkään hyvyyden kanssa.

 

Similar threads

Yhteistyössä