K
kipee
Vieras
mikä tähän auttaa kun ei ole mitään mobilattiakaan kaapissa. särkee ja käsiä pistelee ja tuntuu voimattomalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niskajumppa, silleen ihan kevyesti. Mulla ainakin hieronta (siis jos mies tai kaveri yrittää hieroa) saa jumituksen muuttumaan kamalaksi kivuksi eikä auta yhtään.
Palstailun vähentäminen varmaan hyödyttäisi myös...
Alkuperäinen kirjoittaja T:Kävin itte just, omt-fysioterapiassa samojen oireiden takia+ oli hermokipuja vasemmassa kädessä. kummasti helpotti kolmen kerran jälkeen. Sitten tietysti kotijumppa ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voikohan kipeä puristava palantunne kurkussa johtua tuosta kun niska on jumissa?
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:2kk sitten kärsin itse samanlaisesta. Jouduin sitten menemään lääkäriin kun ei pystynyt enää päätä kääntämään ja vauvaa pitämään sylissä. Lääkäri määräsi miranax-kuurin ja nimenomaan KYLMÄGEELIÄ laukaisemaan lihasjännityksen/tulehduksen. Kolmessa päivässä alkoi auttamaan. Eli, jos sinulla on kylmägeeliä (pakkasesta käy myös joku pakastepussi pyyhkeeseen käärittynä) laita sitä.
Mobilat ei itsellä auttanut yhtään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voikohan kipeä puristava palantunne kurkussa johtua tuosta kun niska on jumissa?
voi
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Hieronta.. mulla sama ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voikohan kipeä puristava palantunne kurkussa johtua tuosta kun niska on jumissa?
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut ja parantunut:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Hieronta.. mulla sama ongelma.
tulehtunutta niskaa ei saa hieroa. Käy fysiatrilla ottamassa puudutuspiikit selkään/niskaan/ hartioihin. Kaksoisleukaliike venyttää niskaa