Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:ja idea on siinä että viereisessä telineessä on kalliimpia ja useimmiten paremman näköisiä kehyksiä... että jos ostetaan niin otetaan sit kunnolliset...
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.
Mulla oli muuten kanssa toinen nollalinssi ja toisessa vaan miinusta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.
Mikä kaupunki?
Saitko 15 koko paketin tarkastuksineen? Entä jos tarttee hiontoja,yms. ne varmaan maksaa erikseen sikana :$
Tarttis saada uudet lasit, mulla on ollu 10 vuotta samat...
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Ne viiden euron lasit on ihan niin perus kakkulat ku olla ja voi ja sangat on kalliit. Jos haluat näyttää vuodelta kivi ja kantokypärä mummelilta niin sitte saat halvalla mutta muutoin saat maksaa ittes kipeeksi. 155? halvimmat inhimilliset sangat, haijastamaton pinta laseihin 100? ja saman verran jos haluat tummennukset. Mulle olis kaiken kaikkiaan lasit tullu maksaan noin 400? Nisseniltä!!! En tosiaan ostanut sieltä. Ei ees näöntarkastusta kaupan päälle vaan siitäki pitää maksaa. Ei kannata hakea sieltä. Saa noin puolet halvemmalla muualta.