Nkisittepä tämän vaatehelvetin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stana

Vieras
On siinä pistetty rahaa tuulemaan, ja nyt sitten paniikilla ja pienellä rahalla pitäis päästä eroon. Olen ollut niin tyhmä. Meillä on naispuolisten vaatteita varmaan joka koossa 50-sentistä M-kokoon.
huutonetissä yritän myydä, mutta aika toivotonta on. Näillä määrilllä. Ei mahista kirppikselle vientiin. Tyhmä, tyhmä, tyhmä.

Laita tuollaisenaan myyntiin? Voi mennäkin. Trokarit ostaa kun kuvasta vaan näkee että on suht siistin näköistä.
Sitten on lehdissä välillä pikkuilmoituksia, että noudetaan kirpputoritavaraa. Niistä ei tosin taida sit saada rahaa.

Ja on kirppiksiä, jotka hinnoittelee ja tekee kaiken työn, saat jonkun prosenttiosuuden tuotosta.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Vähän samanmoista täälläkin enkä jaksais millään alkaa perkaamaan noita pieneksi jääneitä.

Mä suosittelisin Huutonetin sijasta paikallista facebook-kirppistä. Täällä ainakin kauppa käy hyvin ja saa kyllä menemään jos ei hinnat päätä huimaa. Tietysti paremmista merkkituotteista voi pyytää parempaa hintaakin.

Onko sun nyt ihan heti pakko päästä niitä eroon tai ootko rahapulassa? Meinaan vaan et jos ei, niin pikkuhiljaa myymällä pääset varmaan suurimmasta osasta eroon. Tsemppiä ;)

Itse olen kaksi päivää purkanut omia kaappejani ja lopputuloksena on toistaiseksi kaksi Ikean kassia sekä yksi iso pahvilaatikko täynnä Hopeen menevää vaatetta (vain minun vanhat) Vielä olisi miehen ja poikien kaapit pengottavana. Kirjoja sain vähennettyä yhden kassillisen :) Olen niin tyytyväinen.

Osaatko analysoida, miksi tuota lumppuon noin paljon? Jos onnistuisit minimoimaan sisään tulevan vaatevirran, säästäisit enemmän rahaa kuin myymällä nämä, ajasta puhumattakaan.

Kaikki vaatteet ovat uudenveroisia. Sepä tässä onkin, miksi ei ottaa aivoon. Ei viitsi pistää kiertoon ilmaiseksi, tai heittää UFF:n lotskiin. Olen mä jo sinnekin tosin jotain nakannut, kun on käynyt ketuttaa niin paljon. Jos olisi ihan normikäytettyä vaatetta, niin mulla ei olisi ongelmaa.

No, mä olen napetellut niitä huutonettiin, ja naputtelen tulevat vuodet.

Useamman vuoden vanhoja, mutta niin perusvaatetta, että kaupat myy samoja vielä mutta eri väreillä. kietaisuneuletta ja trikoopaitaa XS-kokoiselle. t-paitaa, neuletakkia, collegehupparia, hametta lapselle.

Saakeli kun mulla on silmät ja nielu täynnä pölyä, ja selkä kipeä 10 tunnin huutonet sessiosta, että huh huh.

Oho, vaihdoin nimmmaria kesken kaiken. Teiniltä tuleva vaate on sitten tuoretta ja pari kertaa käytettyä. Uudenveroista, mutta en ehdi niitä naputella ihan heti.

Laita tuollaisenaan myyntiin? Voi mennäkin. Trokarit ostaa kun kuvasta vaan näkee että on suht siistin näköistä.
Sitten on lehdissä välillä pikkuilmoituksia, että noudetaan kirpputoritavaraa. Niistä ei tosin taida sit saada rahaa.

Ja on kirppiksiä, jotka hinnoittelee ja tekee kaiken työn, saat jonkun prosenttiosuuden tuotosta.

Meillä ei ole tällaisia kirppiksiä. Ja mulla ei ole mahdollisuutta tavalliselle kirppikselle viedä.

[QUOTE="hmm";30734880]Vähän samanmoista täälläkin enkä jaksais millään alkaa perkaamaan noita pieneksi jääneitä.

Mä suosittelisin Huutonetin sijasta paikallista facebook-kirppistä. Täällä ainakin kauppa käy hyvin ja saa kyllä menemään jos ei hinnat päätä huimaa. Tietysti paremmista merkkituotteista voi pyytää parempaa hintaakin.

Onko sun nyt ihan heti pakko päästä niitä eroon tai ootko rahapulassa? Meinaan vaan et jos ei, niin pikkuhiljaa myymällä pääset varmaan suurimmasta osasta eroon. Tsemppiä ;)[/QUOTE]

Ei rahapulan takia, vaan tilanpulan... Ja koska noita ei vaan ikinä meillä enää tarvita.
Mutta koska lähes kaikki on uudenveroisia, niin olisi hienoa ssada rahaakin. Eikä sitä rahaa tolkuttomasti sairaseläkkeellä muuutenkaan ole. Varsinkaan kun olet yh, ja koiranomistaja.

Yhteistyössä