No hitto! Arvatkaa nyt minunkin paino :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hepuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";25880583]Miksi näissä pitää aina vetää vatsaa sisään?[/QUOTE]

Paitsi että mä en vedä :) Koska haluan realistisia arvauksia. Jos vetäisin mahaa sisään niin eikö se ois huijausta? Aika hankala sellasesta arvata painoa oikein.

Pituus täytyisi tietää, ilman sitä ihan mahdotonta arvioida yhtään. Nimittäin sillä on väliä oletko 150 vai 175 cm pitkä. Mutta jos olet noin 165-170 cm, niin veikkaisin 52-57 kg. Eli hoikka olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25880616:
Pituus täytyisi tietää, ilman sitä ihan mahdotonta arvioida yhtään. Nimittäin sillä on väliä oletko 150 vai 175 cm pitkä. Mutta jos olet noin 165-170 cm, niin veikkaisin 52-57 kg. Eli hoikka olet.

Kyllä mä pituuden laitoin tuohon aloitukseen... Eli 163 cm

[QUOTE="Vieras";25880629]Helpottais arvaamista jos kuvissa näkyis muutakin kun pelkkä maha.[/QUOTE]

Oli hieman hankala kuvata tossa meidän makuuhuoneessa peilin kautta, kun lattiatilaa on noin 50 senttiä :D ja koitin olla sängylläkin polvillaan, mut siitä ei tullu mitään. Ja noi mun housut on niin löysät ja epäedustavat että ihan totta, aika hankala arvioida.

Oli hieman hankala kuvata tossa meidän makuuhuoneessa peilin kautta, kun lattiatilaa on noin 50 senttiä :D ja koitin olla sängylläkin polvillaan, mut siitä ei tullu mitään. Ja noi mun housut on niin löysät ja epäedustavat että ihan totta, aika hankala arvioida.

yritin etsiä että oisko musta joku kuva olemassa missä näyn kokonaan, mut eipä löytynyt joten näillä mennään.

jaa.. miten voi niin paljon paina kun on niin laiha. Mä olin ennen raskautta 171,5cm ja 51-52kg

No minusta ei tuossa mahakuvassa näyttänyt niin kovin laihalta, itse näytän mitoilla 170/68 samalta vatsasta, että siksi veikkasin. Toisaalta, mä treenaan paljon. Ja nyt kun katson tuota ekaa kuvaa, niin näyttää ehkä vähän hoikemmalta. Vaikea sanoa tuollaisista kuvakulmista.

Yhteistyössä