no jo on taas hiljasta.... onks ihmisillä muka parempaa tekemistä sunnuntaisin kun palstailu?? mitä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanan lenkin tein kauniissa maisemissa. Oli suota ja pitkospuuta, oli jyrkkää mäkeä ja kivikkoa. Aurinko paistoi ja usva nousi järvistä. Mahtavat näköalat. Tuli sopivasti hiki ja nälkä. Tämmöisiä päiviä saisi olla enemmän.

Talo, jota haaveilin meille oli myyty. Siellä oli uudet asukkaat ja pihassa hieno auto. Onnea heille. Se talo on hienolla paikalla ja sieltä on mahtavat näköalat. Riittää siinä talossa laitettavaakin.

Taloja tulee ja menee. Samoin työpaikkoja ja autoja. Lapset ovat pieniä vain kerran. Nyt nautitaan tästä -ja itsekin on nuori ja kiipeilykykyinen vain kerran! Vanhana en enää pääse äkkijyrkkää rinnettä ylös--tai sitten pääsen..varsinkin jos aloitan nyt! :D

Matalalentoinen viikonloppu. Tuli 30 täyteen ja oli ensimmäinen Pyhäinpäivä Kaislan kuoleman jälkeen. Vauvakuume ja menkat tulossa -kellä tahansa ois paska fiilis. Mutta tuolla lenkillä se korjaantui. Ja kun vielä söi TikkaMasalaa...niin lämpeskin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.

Hyvää yötä :)

Kiitos :wave: Kauhea ukkonen ja kaatosade tuli yhtakkia

Täällä olevinaan kylmä kun pakkasta -1..

Itse ainakin kaipaa henk.kohtaisesti lunta ja viileaa kelia. Taalla edes sateessa ei lampotila paljon alle +30 tipu. Yolla ehka pysyy siina +26. Ei herkkua. Ilmastoinnit huutavat yota paivaa. Ulkona kavelet muutaman metrin niin vesi valuu jokapaikasta. Joudun aina vaariin paikkoihin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Kai tästä on pakko tonne pihalle raahautua. Mieluummin kyllä istuisin ihan vaan tässä koneella....

Me oltiin jo ja tuntu kylmältä vaikka pakkasta oli vain -1.Tai musta tuntu,ei lapsista.Ja liikuin kyllä niiden kanssa kun kävelyllä oltiin.

Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.

Itse ainakin kaipaa henk.kohtaisesti lunta ja viileaa kelia. Taalla edes sateessa ei lampotila paljon alle +30 tipu. Yolla ehka pysyy siina +26. Ei herkkua. Ilmastoinnit huutavat yota paivaa. Ulkona kavelet muutaman metrin niin vesi valuu jokapaikasta. Joudun aina vaariin paikkoihin ;)

Ja mä olisin mielissäni jos olisi kesä!Mutta kai siihenkin kyllästyisi..

Ja mä olisin mielissäni jos olisi kesä!Mutta kai siihenkin kyllästyisi..

Usko pois, 365 pv vuodessa yli +30 astetta, ei hyva. 4 vuodenaikaa on rikkaus, ihan jo paakopallekin :whistle:

Yhteistyössä