Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:|O![]()
mitäs tehtäis? mul on tylsää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Hyvää yötä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Hyvää yötä![]()
Kiitos :wave: Kauhea ukkonen ja kaatosade tuli yhtakkia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Hyvää yötä![]()
Täällä olevinaan kylmä kun pakkasta -1..
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Kai tästä on pakko tonne pihalle raahautua. Mieluummin kyllä istuisin ihan vaan tässä koneella....
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Hyvää yötä![]()
Itse ainakin kaipaa henk.kohtaisesti lunta ja viileaa kelia. Taalla edes sateessa ei lampotila paljon alle +30 tipu. Yolla ehka pysyy siina +26. Ei herkkua. Ilmastoinnit huutavat yota paivaa. Ulkona kavelet muutaman metrin niin vesi valuu jokapaikasta. Joudun aina vaariin paikkoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ollaan oltu koko paiva menossa. Klo taalla jo 23 ja olen menossa suihkun kautta nukkumaan.
Hyvää yötä![]()
Itse ainakin kaipaa henk.kohtaisesti lunta ja viileaa kelia. Taalla edes sateessa ei lampotila paljon alle +30 tipu. Yolla ehka pysyy siina +26. Ei herkkua. Ilmastoinnit huutavat yota paivaa. Ulkona kavelet muutaman metrin niin vesi valuu jokapaikasta. Joudun aina vaariin paikkoihin![]()
Ja mä olisin mielissäni jos olisi kesä!Mutta kai siihenkin kyllästyisi..
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:|O![]()
mitäs tehtäis? mul on tylsää![]()
Mulla on nää sivut koko ajan auki, mutta käyn vaan aina välillä tarkistamassa tai kommentoimassa viesteihin...sitten taas muihin hommiin =)