No justin, aina paranee(kerroin naapurin tunkeilevasta tytöstä jokin aika takaperin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Kävin korjaamassa tuon meidän aidan jonka naapurin tyttö(kohta3v) on saanut rikottua kun meille sieltä yli kipeilee.
Istutin uuden puskan revityn puskan tilalle, siis keskelle sitä sen kulkuväylää.
Ajatelin jos ny ymmärtäisivät et ei meille aina passaa tulla(meillä ravaaminen on jatkuvaa,useasti päivässä).
No mitä vielä, tänään sitten pesin ikkunoita ja katselin et taas se likka sielä meidän pihalla hiippailee. Läksin sanomaan et meillä ny siivotaan ja meidän tyttö ei pihalle tule, vilkasin aidan suuntaan niin sielä tuon tytön iskä rakentaa rappusia meidän aidan yli.
Pikkasen alko keittämään, helvetti kun ei sitä omalla pihalla saa rauhassa hetkeäkään olla.
Ja sisällekin tyttö tepasteli hokemaan iänikuista viisuaan : mitä teet, mitä teet mitä teet. GRRRRR, rasittava tenava ja viel rasittavammat vanhemmat kun ei mene hyvällä jakeluun sanomiset niin kohta on pakko ärähtää kovemmin.( ja mainittakoon vielä et he tunkasee tytön meidän pihalle ja lähtevät itse omiin hommiin ja minähän juu vahdin naapurin tenavan jos me itse ei olla pihalla, pah)

Kai sä nyt menit sanoo että tiäksmuuten miks tää aita on tässä?? Ei suinkaan siksi, että siitä tulis hauska kiipeilyrata teijän tenavalle vaan SIKSI ETTEI MEIJÄNPIHALLE OO KELLÄÄN ASIAA!!!! |O |O

Tänään jo toivoin et koira olis sitä näykänny kun sitäkin se on aina retuuttelemassa ja milloin sen päälle lentää pallo ym muu lelu.
Huomenna vois pienessä sievässä mennä ilmaseen itteään ja kirjottaa helvetillisen lakaatin tonne rajalle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Kävin korjaamassa tuon meidän aidan jonka naapurin tyttö(kohta3v) on saanut rikottua kun meille sieltä yli kipeilee.
Istutin uuden puskan revityn puskan tilalle, siis keskelle sitä sen kulkuväylää.
Ajatelin jos ny ymmärtäisivät et ei meille aina passaa tulla(meillä ravaaminen on jatkuvaa,useasti päivässä).
No mitä vielä, tänään sitten pesin ikkunoita ja katselin et taas se likka sielä meidän pihalla hiippailee. Läksin sanomaan et meillä ny siivotaan ja meidän tyttö ei pihalle tule, vilkasin aidan suuntaan niin sielä tuon tytön iskä rakentaa rappusia meidän aidan yli.
Pikkasen alko keittämään, helvetti kun ei sitä omalla pihalla saa rauhassa hetkeäkään olla.
Ja sisällekin tyttö tepasteli hokemaan iänikuista viisuaan : mitä teet, mitä teet mitä teet. GRRRRR, rasittava tenava ja viel rasittavammat vanhemmat kun ei mene hyvällä jakeluun sanomiset niin kohta on pakko ärähtää kovemmin.( ja mainittakoon vielä et he tunkasee tytön meidän pihalle ja lähtevät itse omiin hommiin ja minähän juu vahdin naapurin tenavan jos me itse ei olla pihalla, pah)

:laugh:

Nainen(tytön äiti)ei oo suomalainen ja ei oikein ymmärrä suomea ja ukko taitaa olla pääkopastaan tyhjä jos ei näillä sanomisilla ja tekosilla ei oo menny asia perille. Kauniisti ollaan vihjattu ja olis luullu jo ymmärtävän mutta.... ei niin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Naapurin kakarat ja meidän kullunnuppu..muuta maalle,kauas naapureista,jos kestä elämää!!

Pyh, kyllä jokaisen pitää saada olla rauhassa omalla pihallaan, asui sitten kaupungissa tai maalla.

Tuo on jo kotirauhan häirintää ja toisen hyväksikäyttöä!

Naapurin kakarat ja meidän kullunnuppu..muuta maalle,kauas naapureista,jos kestä elämää!!

Menis sullakin hermot jos naapurin lapsi olis roikkumassa niskassa aamusta iltaan, viikosta ,kuukaudesta toiseen ja vanhemmat ei välitä pätkääkään.
Ja ihan tiedoksi, tosiaan ollaan ton kullan nupun kanssa muuttamassa maalle. =)

no kyllä nyt jumankeuta pitää pentujen pysyä omalla puolellaan vaik talot olis kiinni toisissaan. tykkäisitkö itse jos teidän pihalla hiippailisi aina joku puolivieras ihminen??

Yhteistyössä