Se oli kyllä sininen paita ja ruskeat housut :snotty:
Täältä löytyy juuri sellainen ruma tummansininen paita. Ei se tosin kaunis ole myöskään harmaana tai mustana.
Texas Bull Lasten collegepaita | Griippi Oy
Jos tuo on jonkun muun mielestä kaunis, niin se saa sitä toki olla. Mä en vaan niin mitenkään osaa nähdä tuota kauniina. Enkä tuommoista lapseni (tai itselleni) päälle pukisi.
Mä en tykkää tummansinisestä tai tummanvihreästä varsinkaan collegevaatteena. Siis tuommoisena peruspaitana tai peruscollegehousuina. College kyllä kankaana on ihan jees (esim. jumpsuiteissa ja huppareissa) mutta värillä ja vaatteen leikkauksella on iso merkitys.
Pikkumiehelle ostelin jokuset collegehousut ja sellaiset "polvipaikkaiset" oli kovastikin käytössä. Yksiväristen kohdalla käyttö jäikin sitten melko minimiin...osa jäi käyttämättä kokonaan. Tytöilläkin on muutamat collegehousut, jotka on ihan kivat ja näppärät. Mutta lahjeresorillisia en heidän päälleen kyllä pukisi.
Mä en myöskään pidä "vauvanvaatteista". Ne äitiyspakkauksen potkupuvut ja potkuhousut on ihan hirveitä. Kaverin mielestä ne sitten taas on ihan maailman parhaita, eikä hän voi käsittää sitä, miksi puen vauvalle housut ja paidan
Hyvin mielipiteitä jakava on myös Molo Kidsin Rainbow-haalari.
Molo Kids W2013 ToppaHaalari Pyxis Rainbow / POISTOALE / Nuttuset
Mä rrrrrrakaastan tuota haalaria. Moni muu vihaa