V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo on juuri sellainen, jonka laittaa lapsensa päälle äiti, jolle tärkeää ei ole lapsi, vaan välineellisesti se, miten tuunaamalla lasta äiti saa parhaiten buustattua omaa egoaan. Lapsi on tavallaan näyttelyesine, sirkuskoira.
no ne rodinit, ihan hirveitä! ja ihmiset maksaa hullunkiilto silmissä![]()
Mä en ole itseasiassa pahemmin koskaan edes käynyt lastenvaateliikkeissä. Millaisia ne Rodinit siis on?
Jaa, no mutta eikös se nyt ole ennenkaikkea tärkeää, että lapset pitävät vaatteita, joista he itse tykkäävät. Ihmeellistä kontrollointia, joka palvelee vain äidin tarvetta pönkittää lastensa kautta omaa egoaan. Pienikin lapsi kykenee itse päättämään, minkä näköisiä vaatteita haluaa pitää, kunhan ovat asianmukaiset varusteet tilanteeseen.
Mä en ymmärrä, miten kaikki jonkin tuotemerkin vaatteet voi haukkua rumiksi? Nehän on kuitenkin kaikki eri materiaalia ja värisiä. Mikään niistä ei ole samanlainen.
Onko tämä esim ruma? Mun mielestä on ihana puku (ei ole mun lapsi kuvassa):
http://3.bp.blogspot.com/-DkUsME3CkIU/UE3DdOmIhcI/AAAAAAAAEiU/HrXg8s7GLJM/s1600/pandat+068.JPG
Disneyn prinsessat ihan missä vaan vaatekappaleessa paitsi alus-/yöasuissa jää meiltä kaupan hyllyä "koristamaan". Mitään sanomattomat tekstiprintit tyyliin: "California surf beach -68" jäävät myös ostamatta. Näin siis täällä, kun ihan ulkonäkö edellä aihetta sivutaan..
En pukisi ikinä lastani eläimen näköiseksi. Just nää kaikki nallehaalarit sun muut. yök.
Mä en ymmärrä, miten kaikki jonkin tuotemerkin vaatteet voi haukkua rumiksi? Nehän on kuitenkin kaikki eri materiaalia ja värisiä. Mikään niistä ei ole samanlainen.
Onko tämä esim ruma? Mun mielestä on ihana puku (ei ole mun lapsi kuvassa):
http://3.bp.blogspot.com/-DkUsME3CkIU/UE3DdOmIhcI/AAAAAAAAEiU/HrXg8s7GLJM/s1600/pandat+068.JPG
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö ne ole sille lapselle ne vaatteet eikä äidille. Huolimatta siitä valitseeko ne äiti tai lapsi niin lapsellehan ne on. En ostaisi lapselleni sellaista pandahaalaria koska mielestäni vaikka joku reiman haalari käytettynä tai cirafin haalari tai puku ovat kivemman näköisiä ja hinta-laatusuhteeltaan itselleni sopivia. [/QUOTE:Eikös tossa nyt juuri ole ristiriitaa sun sanomisien kesken. Eka selität, että lapsi saa valita ja lapselle tulee ja sitten että et ostaisi lapsellesi pandahaalaria, koska SUN mielestä se ja se puku on kivemman näköisiä... Mitäs jos se lapsi oliskin halunnut sen pandan mieluummin?
Tops by Mini Rodini - baby and kids tops, tees and sweaters 0-11 years. - Mini Rodini
Osaa voisin kuvitella lapselleni pukevan, suurin osa ihan törkeän rumia. Eniten näissä itsellä tökkii tuo hinta...
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;30082904:Tehkää tietysti ihan just niin kuin teette, mutta minulle joidenkin äitien materiafanitus on jotenkin ällöttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni;30083056:Kyllä mä ennemmin puen lapselle gollegepaidan kun hupparin. Okei, hupparit kai tyylikkäämpiä mut eihän se huppu ole kiva ulkopuvun alla...