No minusta ainakin on ihan älyttömän hauska..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
se kissakäsilaukku, ite en käyttäis kun en oikein kissoja pidä kauniina eläiminä, mutta onhan se kiva että rakkaasta lemmikistä jää joku "muisto" kun siitä aika jättää! :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
pitäisköhän minun tehettää tuosta kk saksanseisojasta ku siitä aika jättää? korkeutta on 71cm vois laittaa rullat tassuihin.. ei tarvis kantaa :D

Ja joku kertoo vasta nyt. Meen koirat on tuhkattu.
Laittakaa joku niksipirkkaan vinkki (vai oliko tää sieltä?).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Ei kai sillä ole mitään tekemistä ekologisuuden kanssa, kunhan on erilainen huumorintaju ihmisillä..

No joo, huumorilla oikeastaan vedinkin sen ekologisuuden tuohon. :D
 

Yhteistyössä