Y
yks äiti
Vieras
Ollaan oltu yhdessä n5v. ja esikoinen on 4v, kuopus 2, tähän asti joka ikinen äitienpäiivä mies on lasten kanssa/puolesta hankkinu mulle äp-lahjan (ja yleensä siis jotain oikeesti ihanaa ja kivaa), tehny ruuat yms. ja siis vietetty yhdessä päivää. Ja tosiaan ihan omasta aloitteesta ja halusta(?), en siis oo koskaan "vaatinu" mitään juhlia sen ihmeemmin.
no, nyt alkoi viikolla kyselee, että tarviiko hänen ihan tosissaan ostaa mulle äitienpäivälahja? JA eilen sit ihan ohimennen kysyi, että mihin aikaan hän voi sopia omaan harrastukseen menon sunnuntaille, että "onko jo puoleenpäivään mennessä äitienpäivä vietetty?" Tuosta viimesestä vetäsin herneen nenään, niinettä sanoin, että osaan kyllä keittää itte aamukahvini ja laittaa aamupalan, voi mennä jo vaikka klo 7, mua eikä lapsia ei tartte herättää!
Niin heräs vaan nyt itselle kysymys, että mitäs tämä oikeen on?
no, nyt alkoi viikolla kyselee, että tarviiko hänen ihan tosissaan ostaa mulle äitienpäivälahja? JA eilen sit ihan ohimennen kysyi, että mihin aikaan hän voi sopia omaan harrastukseen menon sunnuntaille, että "onko jo puoleenpäivään mennessä äitienpäivä vietetty?" Tuosta viimesestä vetäsin herneen nenään, niinettä sanoin, että osaan kyllä keittää itte aamukahvini ja laittaa aamupalan, voi mennä jo vaikka klo 7, mua eikä lapsia ei tartte herättää!
Niin heräs vaan nyt itselle kysymys, että mitäs tämä oikeen on?