No mitäs tää nyt sit meinaa? (äitienpäiväasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks äiti

Vieras
Ollaan oltu yhdessä n5v. ja esikoinen on 4v, kuopus 2, tähän asti joka ikinen äitienpäiivä mies on lasten kanssa/puolesta hankkinu mulle äp-lahjan (ja yleensä siis jotain oikeesti ihanaa ja kivaa), tehny ruuat yms. ja siis vietetty yhdessä päivää. Ja tosiaan ihan omasta aloitteesta ja halusta(?), en siis oo koskaan "vaatinu" mitään juhlia sen ihmeemmin.

no, nyt alkoi viikolla kyselee, että tarviiko hänen ihan tosissaan ostaa mulle äitienpäivälahja? JA eilen sit ihan ohimennen kysyi, että mihin aikaan hän voi sopia omaan harrastukseen menon sunnuntaille, että "onko jo puoleenpäivään mennessä äitienpäivä vietetty?" Tuosta viimesestä vetäsin herneen nenään, niinettä sanoin, että osaan kyllä keittää itte aamukahvini ja laittaa aamupalan, voi mennä jo vaikka klo 7, mua eikä lapsia ei tartte herättää!

Niin heräs vaan nyt itselle kysymys, että mitäs tämä oikeen on?

Niin, no, hänhän ei oo sun poikas vaan miehes, joten ihan okei jos ei mitään osta, mutta kyllä hän vois ainakin auttaa lapsia hankkimaan jotain.

Ja mun mielestä tosiaan isän ja äitienpäivinä voi kyllä muut perheenjäsenet iltapäivällä tehdä jo jotain omiaankin.

No eihän niitä voi pakottaa viettämään tai juhlistamaan. Mutta mä olisin sen verran "pitkävihainen", että varmaankin järjestäisin oman menon itselleni juuri sopivasti isänpäivälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
No eihän niitä voi pakottaa viettämään tai juhlistamaan. Mutta mä olisin sen verran "pitkävihainen", että varmaankin järjestäisin oman menon itselleni juuri sopivasti isänpäivälle...

Tätä mäkin suunittelin, mut voi olla, etä mun kiukku ei kestä niin pitkälle ;)

No en kyllä ymmärrä, miksei mies voisi mennä harrastukseensa sunnuntaina? Pitääkö koko päivä pyhittää äidille ja viettää jokainen sekunti äidin kanssa?

Mä saan lapsilta kortit, enkä varmaan muuta. Eipä tuo mua haittaa.

mulla tulee lapsi vasta kotiin joskus iltapäivällä ja vaikka olisi kotona ja mieskin siinä pörräämässä niin ei kyllä tarttis kokokpäivää mun kaa kyhnätä ,,johan siinä menis hermo

Mä en kyllä ymmärrä miks pitäis viettää koko päivä äitiä palvoen. Ottaa päähän koko päivä. Joka vuosi olen saanut kukat ja lahjat, mutta jotenki toi koko päivä on teennäinen.

Ei se mitä sanot vaan se MITEN sanot eli tuskin ap:kaan nyt on näreissään siitä,että mies omia harrastuksiaan järjestää just äitienpäivään vaan siitä,että asia ilmastaan noin,että kai se ne nyt on puoleen päivään mennessä hoidettu.Ikään kuin se olisi velvollisuus juhlia äitienpäivää.

Yhteistyössä