No, miten on: aiotteko ottaa sikarokotteen itsellenne ja lapsillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
otan, mutta MIETITYTTÄÄ jos satun nyt jo olemaan raskaana ja MITEN se vaikuttaa ihan alussa raskauteen... Kauheita myrkkyjähän se sisältää, mut pääseekö ne mun masuun??? :/

Itsellä ensimmäinen raskauskolmannes menossa enkä todellakaan osaa päättää otanko rokotuksen vai en. Kun sais täyden varmuuden siitä että se on turvallinen ottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Raskauden ekalla kolmanneksella EI suositella rokotusta! Enkä aio muuten ottaa ittelleni enkä lapselle nyt ainakaan- ja raskaana olen.

Ja mistäs tän oot taas repässyt... Kyllä suositellaan kaikissa raskauden vaiheissa!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Itsellä ensimmäinen raskauskolmannes menossa enkä todellakaan osaa päättää otanko rokotuksen vai en. Kun sais täyden varmuuden siitä että se on turvallinen ottaa..

Siis miksi se ei olisi turvallinen?? Mä en ymmärrä tuota jahkailua sen turvallisuuden kanssa......onhan sen asiantuntijat kehittäneet eikä sitä ihan tuulesta ole temmattu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sikailua:
Siis haloo?? Miksi ette ota?? Levitätte sitten mieluusti sitä ja saatte kunnon pandemian aikaiseksi..

Me ei olla osallistuttu muihinkaan rokotetutkimuksiin. Ei osallistuta tähänkään.
En ala itseeni tai lapsiini piikittämään mitään, mikä sisältää vähän sitä sun tätä eikä vaikutuksista ole testituloksia pidemmältä ajalta ollenkaan.

Onko muuten edes varmasti niin, että rokotetut ei myöskään levitä tautia???
Monesti se mun käsityksen mukaan menee niin, että sä voit kyllä kantaa jotain tautia sairastamatta sitä itse, ja näin ollen voit siis myös "jakaa" sitä eteenpäin, vaikket itse kipeänä olisikaan...

Yhteistyössä