No muistettiinko teitä näin naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokavuotinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
AP, oletko itse muistanut miestäsi esim. ystävän päivänä? Mites ne arjen yllätykset omalta puoleltasi?

Arvasin jonkun kysyvän, en jaksanut enää selitellä omaa osuuttani aloitukseen. Muistan joka ainoan päivän ja ostan mieluisia lahjoja miestä ajatellen, muistan kyllä arjessakin pienin asioin juuri sellaisin joita itsekin toivoisin saavani, sanon nätisti tms. En tiedä sitten huomaako mies edes täläisiä, pitääkö tärkeänä... No pakko taas koittaa olla ajattelematta, muutoin hyvä mies! Kaverin mies oli liiankin romanttinen ja lähti vieraan mukaan lopulta, että ei se aina niinkäön oo hyvä.

Ai tänään on moinen merkkipäivä.... ihan normi perjantaita meillä elellään :D
Mun päiväni on pelastettu jos mies käy kotimatkalla kaupassa (ja tuo ehkä jopa pussillisen Pääsiäispupun hedelmärakeita... :p )
Meillä minä tykkään muistaa syntymäpäivinä/merkkipäivinä, mutta olen jo vuosien myötä oppinut olemaan odottamatta mieheltä sen kummempia muistamisia kun ei tuo mikään romantiikan suurmies ole koskaan ollut tai tule olemaan ;) Ihan ovat muut asiat joita miehessä arvostan kuin serenadit ja lahjavuoret

Ei, eikä normaalistikaan mahda ees muistaa milloin naistenpäivä ees on..ei meillä kyl ees ystävänpäiviä juhlita. Lähtee tosin keikalle kavereittensa kans tänään.

No aiotteko te itse olla naiseutenne arvoisia tänään? Kauniita, hyväntuoksuisia, hillittyjä käytökseltä, seksisiä antavia ja ruokaa laittavia? Jos noita ei tapahdu niin eihän mies naisella mitään tekisi.

No onhan tää vähän höpöhöpöpäivä, ainakin Suomessa, mutta mitä väliä? Perjantai ja kevät tulee, nautitaan jos joku haluaa toivottaa hyvää naistenpäivää ja muistaa jollain mukavalla yllärillä! Ei kaikki ole niin vakavaa!

No aiotteko te itse olla naiseutenne arvoisia tänään? Kauniita, hyväntuoksuisia, hillittyjä käytökseltä, seksisiä antavia ja ruokaa laittavia? Jos noita ei tapahdu niin eihän mies naisella mitään tekisi.

tuoko on sitä naiseutta? minä teen mitä huvittaa miehestä riippumatta. ja mulla on tänään treffit niin tosiaan olen ihan kivasti laitettu tänään mutta ruokaa haluaa mies tehdä pitkästä aikaa.

Aamulla kun tulin alakertaan, täällä odotti aamupala katettuna :) Hyvää naistenpäivää toivotti mies ennen kuin lähti töihin. Perhekerhossa pappi (miespuoleinen) antoi tulppaanit kaikille.

En näe muistamisessa mitään pahaa.

Ei meillä kumpikaan muista naistenpäivää. :D
Meillä muistetaan enemmänkin hääpäivänä, synttäreinä ja jouluna sekä muuten vaan arkena toisiamme. :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28166302]No onhan tää vähän höpöhöpöpäivä, ainakin Suomessa, mutta mitä väliä? Perjantai ja kevät tulee, nautitaan jos joku haluaa toivottaa hyvää naistenpäivää ja muistaa jollain mukavalla yllärillä! Ei kaikki ole niin vakavaa![/QUOTE]

En näe, että tämä olisi höpöhöpö päivä täällä Suomessa. Epäkohtia on edelleen, ja asenneongelmia, naisillakin naisia kohtaan.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mies totesi aamulla "aijoo, tänään on naistenpäivä". Eli muisti se päivän, mutta ei minua. :D En ota nokkiini, vaikka ilahtuisin kyllä, jos saisin vaikka kukkia. Mutta not gonna happen...

Mä sain postiluukusta kirjeen ilman postimerkkiä! :D Eikä siinä ollut kyllä nimeäkään, sisällä oli Fazerina-patukka, kukka (semmonen punainen "ison päivänkakkaran" näköinen) ilman vartta ja kortti, jossa luki "Kaunista naistenpäivää kauniille" ja hymiö, mutta ei mitään muuta! Hitsi, olisinpa ehtinyt nähdä kuka sen toi. Oletin vain että postimies kävi, mutta päiväposti tuli myöhemmin. Voi apuaaaa... :D

Ai ni elisa muisti tänään, mutta en viitti lähtee pelkästään suklaan takia elisashopiin kävelemään. :D

En ois itsekään tiennyt tästä päivästä jos ei yks työkaveri ois onnitellut. Mies ei varmasti tiedä/muista, eikä haittaa pätkääkään. Vaikuttaa aika turhalta tekemällä tehdyltä päivältä.

[QUOTE="vieras";28166613]Kertoo paljon susta tuo sun kommentti; nainen antaa seksiä, mies ei anna naiselle mitään seksin yhteydessä. Olet varmaan arvostettu panomies...[/QUOTE]

Tä? No totta maar nainen saa samaan tapaan mieheltä seksiä. Munaa värkin perukoille.

Meinaatko että "nainen antaa" ja sitten miehen jotenkin korvattava se saanti? :D LOL

Mies toivotti hyvää naistenpäivää ja olin hetken ihan hämilläni että miten se muisti. Sitten tajusin että se tais lukea uutisia. :D

Meillä ei siis oo koskaan juhlittu naistenpäivää, en ees muistanu että se on tänään. :ashamed:

Yhteistyössä