No muistettiinko teitä näin naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokavuotinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla sain yhden yli-imelän viestin, jonka luettuani huokaisin ääneen ja sanoin "voi v*ttu".

Mun mielestä naistenpäivä ei ole mikään "Onnea, olet nainen!"-prinsessakohtelupäivä, enkä halua mitään extrahuomiota miehiltä, kun se on jotenkin asiaan kuulumatonta.
Naisiin kohdistuvista epäkohdista olen puhunut tänään paljonkin, ja siinä sivussa miehiinkin kohdistuvista.
Itse en näe esimerkiksi väkivaltaa ja syrjintää sukupuolisidonnaisena ongelmana, vaan usein yhteiskuntaluokka vaikuttaa siihen sukupuoltakin enemmän.
Sukupuolijaoittelu asiassa kääntyy jopa itseään vastaan.

Ai niin, teen mä tänään bestiksen ja tyttäreni kanssa jotain kivaa.
Saatettaisiin kyllä tehdä muutenkin, koska nähdään bestiksen kanssa about kerran vuodessa. :)

Ei muistettu, enkä edes sitä odottanutkaan. Mä olen vuosi toisensa jälkeen saanut nöksähtää kaikkien tällaisten päivien takia, joten parempi vain suhtautua pessimistisesti. :D Mies sanoi aamulla ainoastaan, että tekee tänään vähän pidemmän päivän.

Iloitsen kuitenkin niiden naisten puolesta, joiden miehet jaksavat olla romanttisia. :heart:

Mies tais toivottaa mulle hyvää naistenpäivää ku soitteli. Tosin soitti sen takia, että mä varasin meille kahdelle kylpyläyön pääsiäiseksi, ihan näin naistenpäivän kunniaksi ja laitoin sitte miehelle työsähköpostiin sen varauksen, yllätti tosiaan. :)

Saattaa kyllä olla, että tuo mulle jotain, kun töistä tulee, mutta ei mua haittais vaikken mitään saiskaan.

Ei mun mies tuollaisia muista, eilen oli miehen synttärit niin eiköhän se ole vielä niissä fiiliksissä. Miehen serkku(mies)tulee käymään illalla ja olen 100% varma että se toivottaa hyvät naistenpäivät, niinkuin joka vuosi.

[QUOTE="vieras";28166941]Ajattelitko ettet saisi? Eikö yleensä muista?[/QUOTE]

Muistaa se yleensä kaiken mutta ei meillä oo mitään kukkapakkoa. Ilahduin kovasti.

Ei tuo mies muistanut koko päivää,mut tyttö ku heräsi(sillä tänään vapaapäivä) niin tuli ja halas ja sano, et
"Hyvää naistenpäivää sinulle, Iiiihhanalle soomalaiselle muijalle,uuh" :D

En odota mieheltä mitään eritystä huomiota tänään. Me tyttöjen kesken herkuteltiin lounaan jälkeen ja tehdään yhdessä jotain kivaa iltapäivällä.

Kuten joku tuolla mainitsikin olisi meidän naisten hyvä muistaa ja auttaa naisia, joilla asiat ei ole yhtä hyvin. Lähellä tai kaukana.

Aamulla sain yhden yli-imelän viestin, jonka luettuani huokaisin ääneen ja sanoin "voi v*ttu".

Mun mielestä naistenpäivä ei ole mikään "Onnea, olet nainen!"-prinsessakohtelupäivä, enkä halua mitään extrahuomiota miehiltä, kun se on jotenkin asiaan kuulumatonta.
Naisiin kohdistuvista epäkohdista olen puhunut tänään paljonkin, ja siinä sivussa miehiinkin kohdistuvista.
Itse en näe esimerkiksi väkivaltaa ja syrjintää sukupuolisidonnaisena ongelmana, vaan usein yhteiskuntaluokka vaikuttaa siihen sukupuoltakin enemmän.
Sukupuolijaoittelu asiassa kääntyy jopa itseään vastaan.

Ai niin, teen mä tänään bestiksen ja tyttäreni kanssa jotain kivaa.
Saatettaisiin kyllä tehdä muutenkin, koska nähdään bestiksen kanssa about kerran vuodessa. :)

No miten se voisi olla jotenki negatiivinen asia jos jonkun mies haluaa erityisesti hemmotella tänään vaimoaan? :D Miten joku tällainen voi aiheuttaa suorastaan vihaa joissakin ihmisissä? Ei kannata tosiaan ottaa sitä kovin vakavasti, hauska hömppäpäivä kun moni mies hemmottelee naistansa. :)

Ei olla vielä nähty joten ei ainakaan vielä. Eiköhän se jotain ole keksinyt jos tapojensa mukaan menee. En erityisesti odota mitään ihmeellistä, mutta ilahdun toki jos jotenkin tän ihkuraxupoxupäivän muistaa. Niin ja en saa itkuraivareita jos ei tällä kertaa muistaisikaan.

Niinhän siinä kävi kuten olin ajatellutkin. Mies kävi töiden jälkeen kaupassa, sanoi hakevansa jotain illaksi ja niin tavallisestikin hakee jotain, elättelin kuitenkin toiveita, että tää ois muistanut. Eipä ei, tuli kaupasta, heitti mulle lakupatukan ja sanoi, "siinä sulle naistenpäivän patukka, muuta et saa". Lapsille oli samanlaiset patukat ja se tuo ne ihan tavallisena päivänäkin, liekö kotimatkalla radiosta kuullut, että on naistenpäivä. Sanoin vaan etten mä muuta toki ois tarvinnutkaan, mutta menin siitä vessaan itkemään pettymystäni. Ois ees sanonut jotenkin kivemmin, tuli vaan aika halpa olo, mä en taida olla mikään unelmien nainen kellekään, mutta toki voin olla onnellinen asemastani suomessa, minua ei lyödä eikä alisteta, sehän se naistenpäivän sanoma taitanee olla, että että naisilla ois koko maailmassa parempi olla...

Höh. siis tää sulle ap. jotku äijät nyt vaan on einareita...

mies toivotti viestillä hyvää naistenpäivää ja myöhemmin puhelimessa sanoi että on lahjankin ostanut. huomenna saan sen kun tulee työreissulta.

Enkä mä nyt eniten tästä naistenpäivästä oo pahoillani, mutta kaikkina tälläisina päivinä vaan harmittaa, kun muut hehkuttaa ihania miehiään ja oma mies on niin torvi tai tietty mun pitää peiliin kattoa, syy löytynee sieltä. Nauttikaa ihanista miehistänne, mä kierin itsesäälissäni täälä. Niin ja koko påivän mä oon miehen synttärikakkua järjestelly, paistoin pohjat ja tein koristeita, tekis mieli jättää kokoamatta koko kakku.

[QUOTE="Aapee";28167720]Enkä mä nyt eniten tästä naistenpäivästä oo pahoillani, mutta kaikkina tälläisina päivinä vaan harmittaa, kun muut hehkuttaa ihania miehiään ja oma mies on niin torvi tai tietty mun pitää peiliin kattoa, syy löytynee sieltä. Nauttikaa ihanista miehistänne, mä kierin itsesäälissäni täälä. Niin ja koko påivän mä oon miehen synttärikakkua järjestelly, paistoin pohjat ja tein koristeita, tekis mieli jättää kokoamatta koko kakku.[/QUOTE]

Pöh, eiköhän suurin osa miehistä ole oikeasti näitä ei-niin-romanttisia, tottakai kun itse yrittää niellä pettymyksen kyyneliä tuntuu että KAIKKI muut saavat kukkia ja timangeja puska- ja laatikkokaupalla, mutta väittäisin että tämä palstan otanta ei kerro koko totuutta, kun oikein vituttaa se oma Einarinari siellä kotona harva sitä tänne tulee heti hehkuttamaan että "meidän mies on ihan pärseestä!" ;)
Moneen kertaan olen itse todennut ettei se mies vieläkään lue niitä ajatuksia (eikä taida siinä mielessä olla edes kovin harvinainen mies...) ja jos koen että jokin päivä tai tapahtuma todella tarvitsee muistamista miehen puolelta on se hänelle Ääneen sanottava, yleensä vielä useampaan kertaan. Loput juhla/merkkipäivät järjestän itse niin kuin parhaaksi näen enkä viitsi enää aikaani tuhlata puuttuvan kukkapuskan vuoksi murjottamiseen :)

Meillä ei huomioida oikeastaan olleenkaan tämmöisiä päiviä. Kumpikaan ei oikeastaan muista näitä, eikä kumpaakaan kiinnosta. Ystävänpäivä meillä on nuoremman kissan synttäripäivä ja sitä juhlitaan muksun toiveesta pullakahvein, mutta siinäpä se.
Me ollaan niin superromanttisia :D

Peesi kahteen ekaan lauseeseen :D Tää on kyllä ihan liian imelää mutta tuo mun kumppanini on aina aivan ihana ja ottaa mut huomioon sellaisella tavalla että en tosiaankaan kaipaa mitään spesiaalia. Hyi miten kliseistä mutta totta :xmas:

Haa, muoks. Poika 10 vee toivotti aamulla hyvää naistenpäivää :heart:

Yhteistyössä