Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaapissa on syöpää sairastavan mieheni käyttämättä jääneet kipulääkkeet, 100 kpl. Käynkö vetämässä ne? Pääseekö sillä suorituksella johonkin kerhoon?
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Mitäs Peikkikselle muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsinä kyllä tuon heitin. Herneillekin olen allerginen
Ja se mies ei ole vainaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsinä kyllä tuon heitin. Herneillekin olen allerginen
Sori. Se taisinkin sitten ilmeisesti olla minä, jonka huumorintaju ontui ja otin kommenttisi tosissaan. :ashamed: Ilman hymiöitä tollaista tekstiä on vähän vaikea tulkita ja tällä palstalla hyvinkin voin kuvitella että joku ihan tosissaan olisikin ottanut potaattia nokkaansa, you know.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsinä kyllä tuon heitin. Herneillekin olen allerginen
Sori. Se taisinkin sitten ilmeisesti olla minä, jonka huumorintaju ontui ja otin kommenttisi tosissaan. :ashamed: Ilman hymiöitä tollaista tekstiä on vähän vaikea tulkita ja tällä palstalla hyvinkin voin kuvitella että joku ihan tosissaan olisikin ottanut potaattia nokkaansa, you know.![]()
No hard feelings. Ja jos moisia pukkaisi, niin ainahan voisi ottaa jonkin pillerin, joka helpottaisi![]()