no niin .. HUOMENTA !! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta =)
täällä jännätään olisko tänään hyvä päivä syntyä, heräsin tunti sitte outoon oloon ja äsken lorahti (hyvin vähän vasta) jotain housuihin =D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
huomenta =)
täällä jännätään olisko tänään hyvä päivä syntyä, heräsin tunti sitte outoon oloon ja äsken lorahti (hyvin vähän vasta) jotain housuihin =D

Ouh ,, eikös ois hyvä päivä syntyä juuri tänään :D:D

Tsemppiä ja voimia , jos tulee lähtö !

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
huomenta =)

musta olis joo kun supistanu jo kolme vuorokautta putkeen ja ollu kovia menkkakipuja... nyt jotenkin seesteinen olo, koskee kyllä hieman mut ei läheskään niin kovasti...

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
huomenta =)

musta olis joo kun supistanu jo kolme vuorokautta putkeen ja ollu kovia menkkakipuja... nyt jotenkin seesteinen olo, koskee kyllä hieman mut ei läheskään niin kovasti...

sehän voi olla sitten lähellä . Monestihan olo rauhottuu ennen sitä h- hetkeä.

Huomenta! Minäkin saattelin miehen ulko-ovesta töihin lähtemään :D Nyt vähän aikaa koneella, sitten tekmään päiväruoka ja 8 tyttö ylös ja 9 työt saapuvat taas :)

:wave: Aurinkoista huomenta täältäkin,mulla ei tullut uni enää 5.30 jälkeen,joten nousin ja keittelin kahvit ja tein miehelle leivän,ettei tyhjällä mahalla töihin lähde.
Aurinkoista on nyt ainakin,mutta iltapäivälle luvanneet vettä ja ehkä ukk ostakin.
Tässä samalla käynnistyy toinen lomaviikko,ensiviikon jälkeen taas 2 lomaviikkoa.
Mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti! B)

Huomenta!

Täällä flunssaa, esikoisella ja itellä.
Taitaa sadepäiväkin tulla vielä kaiken lisäksi. No,eikun kahvia naamaan niin eiköhän se siitä.
Mukavaa maanantaita kaikille!! :D

Tsempitykset nimimerkille minä, jos lähtö koittaa :)

Yhteistyössä