No niin,ihastuinko sitten vai mitä lie mutta en tiedä miten tässä nyt olis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taidan vaan kuvitella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taidan vaan kuvitella

Vieras
Kun tajusin et joku mies kytistelee mua,ensin ajattelin et hyi kamala miks tollanen mies mua kattelee et se ei oo mikään kovin kummosen näkönenkään(joo pinnallista) ja mua oikeesti ällötti,no sit se tuli autolla vastaan ja käänty oikeen kattomaan sieltä autosta ja ihan kun olis ettiny et mihin mä siitä risteyksestä käännyin kun kavellen olin ja sit tuli toisella kulmalla vastaan ja taas katteli. Ja edelleen mua ällötti. No meni pari päivää kun tuli mua kävellen vastaan ja taas katto ja hetken päästä meni taas ohi. No tänään sitten tuli vastaan kävellen ja mä taidan olla jo sekoomassa kun musta ihan tuntuu et se sano moi....en mä kyllä mitään kuullu,ainakaan kunnolla mut...ehkä mä vaan halusin kuulla sen ja sit kuvittelin.No enhän mä mitään sille sanonu mutta mua rupes naurattaa,tai no hymyilin siis ihan täpöllä ei vaan pokka pitäny kun tuli vastaan. kerran näin sen kun olin liikkeellä yhen ihmisen kanssa ni se kulki jonkun kanssa mutta kun ei tiedetty et oliko se sen tyttö vai tosi ,tosi nuori vaimo...Varattuihin kun en sotkeudu.Mutta mieskin varmasti +-40 joten kai sillä voi sitten jo lapsia olla ja itseasiassa näin sen ekan kerran pojan ja tytön kans liikkeellä.
Mut joo,eka siis mua karmas ajatus siitä et kyylää mua ja nyt se tuntuuki mukavalta ja melkeen ootan et tulee vastaan.

Ihan ku olis taas joku teini-ihastus päällä tai jotain....Ja kun tää on uutta,monta vuotta olin suhteessa ja nyt sinkkuna niin en osaa enää näitä asioita.

saisiko jotain kommenttia:)? kun oikeesti mä en osaa lukea miehiä ja siitä on aikaa kun viimeks tälläses tilanteessa ollu jos nyt oikeestaan ollenkaan. En siis kaipaa mitään et tottakai se nyt ihastu suhun tai se rakastu suhun ekalla näkemisellä kommentteja vaan ihan vaan mielipiteitä et mitä te päättelette asiasta.Ja mun maailma ei kaadu siihen jos kattookin muuten vaan. Et onko vaan mun päässäni....

Yhteistyössä