Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Komein nainen?mielestäsi kaunein nainen eduskunnassa ja kuka komein.
Sanna ei ole kaunis, koska hän on kylmä ihminen.Täytyy myöntää että,Sanna on kaunis. Mutta ei ollenkaan symppis, on niin kylmäkiskoinen.
tämän löysin googlettamalla, ihan tuntematon mutta todella kaunis, kokkareiden Saara
Kepulla on ollut TV:ssä Eeva Kalli, ihastuttava hänkin. Muita en keksi äkkipäätään.
Lopullinen ääni Saaralle
Miehiä en katsele sillä silmällä, mutta naiset, eikös tuo Matias Mäkynen ole aika koominen, kun on se erittäin tuuhea musta pensseli nenän alla. Antaisi siistin vaikutuksen jos ajaisi sen pois.
Täytyy myöntää että,Sanna on kaunis. Mutta ei ollenkaan symppis, on niin kylmäkiskoinen.
Miehistä kaiketi Antti Kaikkonen:
Hän näyttää mieheltä!
Kaunis ulkokuori Sannalla, vaan on silkkoa sisältä, kuten sananlaskun kakulla..Sanna ei ole kaunis, koska hän on kylmä ihminen.
Mäkynen on Borat.![]()
Sanna on tarkka imagostaan ja se on kylmä kuin kapakala.Ihmisillä on usein yksityinen minä ja työminä ja sitten vielä julkisuusminä (eli esim. miten puhutaan medialle), ja hänenkään kohdalla emme tiedä, minkälainen hän on töissä kollegojen kanssa, joten minusta arviot luonteesta ovat mielikuvan perusteella vähän turhia.
Kaunis ulkokuori Sannalla, vaan on silkkoa sisältä, kuten sananlaskun kakulla..
Sanna on tarkka imagostaan ja se on kylmä kuin kapakala.
Anna, sinun viha-arviot jätän huomiottaSinusta olen näin nettituttavuutena saanut sellaisen kuvan, ettet ole miellyttävä ihminen etkä järin komeakaan, koska kaikki se itsesi kehuskelu kertoo minusta muusta. Mutta hei, tämä on vain vaikutelma
Anna, sinun viha-arviot jätän huomiotta
Nimeni ei ole Anna, mutta tiedän, kehen viittaat. Voit ilman muuta jättää huomiotta, samoin kuin sinun arviosi tästä kyseisestä poliitikosta voidaan jättää huomiotta.
No olen huomannut että täällä on nykyisin myös ahdasmielinen Annan ”pikkusisko”Nimeni ei ole Anna, mutta tiedän, kehen viittaat. Voit ilman muuta jättää huomiotta, samoin kuin sinun arviosi tästä kyseisestä poliitikosta voidaan jättää huomiotta.
Sori, luulin sinua Annaksi, hän vihaa minua. Aina roiskuu kun rapataan.Lisäys: sitä paitsi "setis", en minä sinua vihaa, miksi ihmeessä, tuntematonta ihmistä? En taida ketään ihmistä vihata, no joo ehkä tuota itänaapurin "pääjehua".
Kerroin vain, minkälaisen vaikutelman olen antanut. Älä toki ota itseesi, tiedäthän itse, minkälainen TODELLISUUDESSA olet.
No olen huomannut että täällä on nykyisin myös ahdasmielinen Annan ”pikkusisko”
Sori, luulin sinua Annaksi, hän vihaa minua. Aina roiskuu kun rapataan.
Saattaa se olla, saattaa myös olla olemattaOnko se ahdasmielisyyttä, etteivät sinun juttusi aina nappaa? Koetko aina tarvitsevasi runsaasti huomiota? Toki se on ymmärrettävää, mutta on tapoja ja tapoja sitä itselleen saada. Jotkut ovat miellyttävämpiä ja kutsuvampia, toiset taas vähemmän
Etkö ole huomannut kuinka outo ja erikoinen Anna on? En ole yksin hänen tähtäimessään, tänäänkin on lainattu hänen tekstiään missä hän haluaisi suihkuttaa Raidia meidän kaikkien päälle jotka ovat eri mieltä kuin hän.En usko, että hänkään vihaa. Hengittele välillä Myönnän, sorrun itsekin välillä ylilyönteihin nettikirjoittelussa, mutta yritän, yritän ainakin välillä pysähtyä ja miettiä, onko nyt ihan tarpeen kirjoittaa niin tain näin tai ainakin mietin jälkikäteen reaktioideni syitä. Ei ole aina helppoa olla itselleen rehellinen ja katsoa, löytyisikö se syy ärtymykseen itsestä eikä siitä, johon ärtymystään purkaa. Tässäkin iässä voi vielä oppia t. tätis 50+
Saattaa se olla, saattaa myös olla olematta
Ei minulla ole mitään tarvetta saada runsaasti huomiota, kunhan nyt vaan kirjoittelen täällä omia juttujani omalla tavallani. Sitten reagoi itse kukin omalla tyylillään, että miten ne nappaa?