No niin kertokaapas nyt mahdollisimman moni

Sanna Marin on kaunein!

Etenkin tässä kuvassa:
(en kannata pridemarsseja, mutta Marin on tässä kaunis)
db345e735b606929106164713b543a9f.jpg.webp

Miehistä kaiketi Antti Kaikkonen:
Hän näyttää mieheltä!❤️ Mun heikko kohta on, että tykkään vähän isommista miehistä.
Rimpulat eivät kiinnosta ellei heillä ole älytöntä karismaa ja charmia.

d91de45445113d613ad87637e5b1b45d7e32090ca061b8ab8224066ea205b0a7.jpg

Täytyy myöntää että,Sanna on kaunis. Mutta ei ollenkaan symppis, on niin kylmäkiskoinen.

tämän löysin googlettamalla, ihan tuntematon mutta todella kaunis, kokkareiden Saara

Kepulla on ollut TV:ssä Eeva Kalli, ihastuttava hänkin. Muita en keksi äkkipäätään.

Lopullinen ääni Saaralle 😍

Miehiä en katsele sillä silmällä, mutta naiset, eikös tuo Matias Mäkynen ole aika koominen, kun on se erittäin tuuhea musta pensseli nenän alla. Antaisi siistin vaikutuksen jos ajaisi sen pois.

Täytyy myöntää että,Sanna on kaunis. Mutta ei ollenkaan symppis, on niin kylmäkiskoinen.

tämän löysin googlettamalla, ihan tuntematon mutta todella kaunis, kokkareiden Saara

Kepulla on ollut TV:ssä Eeva Kalli, ihastuttava hänkin. Muita en keksi äkkipäätään.

Lopullinen ääni Saaralle

Miehiä en katsele sillä silmällä, mutta naiset, eikös tuo Matias Mäkynen ole aika koominen, kun on se erittäin tuuhea musta pensseli nenän alla. Antaisi siistin vaikutuksen jos ajaisi sen pois.
Sanna ei ole kaunis, koska hän on kylmä ihminen.

Mäkynen on Borat.

Ihmisillä on usein yksityinen minä ja työminä ja sitten vielä julkisuusminä (eli esim. miten puhutaan medialle), ja hänenkään kohdalla emme tiedä, minkälainen hän on töissä kollegojen kanssa, joten minusta arviot luonteesta ovat mielikuvan perusteella vähän turhia.

Sanna on tarkka imagostaan ja se on kylmä kuin kapakala.

Niin, edelleenkään et häntä tunne, joten et voi sen perusteella ihan määritellä toisen luonnetta.

Otettakoon esimerkki: aikanaan oli työkaveri (eri osastoilla olimme), jonka kanssa joskus kuljettiin pieni osa työmatkasta samaan aikaan ja molemmat olimme kiusaantuneita, ei juttua syntynyt. Kunnes sitten yksissä pikkujouluissa tutustuimme ja juttelimme ja löysimmekin yhteistä säveltä ja hulvatonta huumoria. Olemme edelleen kavereita, vaikka emme usein tapaakaan, kun asumme eri paikkakunnilla nykyään.

Nimeni ei ole Anna, mutta tiedän, kehen viittaat. Voit ilman muuta jättää huomiotta, samoin kuin sinun arviosi tästä kyseisestä poliitikosta voidaan jättää huomiotta.

Lisäys: sitä paitsi "setis", en minä sinua vihaa, miksi ihmeessä, tuntematonta ihmistä? En taida ketään ihmistä vihata, no joo ehkä tuota itänaapurin "pääjehua".

Kerroin vain, minkälaisen vaikutelman olen antanut. Älä toki ota itseesi, tiedäthän itse, minkälainen TODELLISUUDESSA olet.

Lisäys: sitä paitsi "setis", en minä sinua vihaa, miksi ihmeessä, tuntematonta ihmistä? En taida ketään ihmistä vihata, no joo ehkä tuota itänaapurin "pääjehua".

Kerroin vain, minkälaisen vaikutelman olen antanut. Älä toki ota itseesi, tiedäthän itse, minkälainen TODELLISUUDESSA olet.
Sori, luulin sinua Annaksi, hän vihaa minua. Aina roiskuu kun rapataan.

Sori, luulin sinua Annaksi, hän vihaa minua. Aina roiskuu kun rapataan.

En usko, että hänkään vihaa. Hengittele välillä :) Myönnän, sorrun itsekin välillä ylilyönteihin nettikirjoittelussa, mutta yritän, yritän ainakin välillä pysähtyä ja miettiä, onko nyt ihan tarpeen kirjoittaa niin tain näin tai ainakin mietin jälkikäteen reaktioideni syitä. Ei ole aina helppoa olla itselleen rehellinen ja katsoa, löytyisikö se syy ärtymykseen itsestä eikä siitä, johon ärtymystään purkaa. Tässäkin iässä voi vielä oppia t. tätis 50+

Onko se ahdasmielisyyttä, etteivät sinun juttusi aina nappaa? Koetko aina tarvitsevasi runsaasti huomiota? Toki se on ymmärrettävää, mutta on tapoja ja tapoja sitä itselleen saada. Jotkut ovat miellyttävämpiä ja kutsuvampia, toiset taas vähemmän
Saattaa se olla, saattaa myös olla olematta 😉

Ei minulla ole mitään tarvetta saada runsaasti huomiota, kunhan nyt vaan kirjoittelen täällä omia juttujani omalla tavallani. Sitten reagoi itse kukin omalla tyylillään, että miten ne nappaa?

En usko, että hänkään vihaa. Hengittele välillä Myönnän, sorrun itsekin välillä ylilyönteihin nettikirjoittelussa, mutta yritän, yritän ainakin välillä pysähtyä ja miettiä, onko nyt ihan tarpeen kirjoittaa niin tain näin tai ainakin mietin jälkikäteen reaktioideni syitä. Ei ole aina helppoa olla itselleen rehellinen ja katsoa, löytyisikö se syy ärtymykseen itsestä eikä siitä, johon ärtymystään purkaa. Tässäkin iässä voi vielä oppia t. tätis 50+
Etkö ole huomannut kuinka outo ja erikoinen Anna on? En ole yksin hänen tähtäimessään, tänäänkin on lainattu hänen tekstiään missä hän haluaisi suihkuttaa Raidia meidän kaikkien päälle jotka ovat eri mieltä kuin hän.

Suoraan sanoen ei ole ihan kaikki Muumit tallella Alepalan laaksossa

Saattaa se olla, saattaa myös olla olematta

Ei minulla ole mitään tarvetta saada runsaasti huomiota, kunhan nyt vaan kirjoittelen täällä omia juttujani omalla tavallani. Sitten reagoi itse kukin omalla tyylillään, että miten ne nappaa?

Näinhän se toki on. Pääasia olisi kuitenkin, että keskustelu säilyy asiallisena muita kohtaan, mutta em. syistä se ei aina onnistu. Syytä siis katsoa peiliin, itse kunkin, minä itse siis myös.

• Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä