Relaatio 1285

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.2
vasemmalla ylhäällä rik ylös 7-7 wikistä Rik nimi, listasta löytyy oikea tyyppi, myös tuo jatko jatko 8-5 hipsukoissa yhdistyy ba
to ba ylös 12 guuglen tekoälytila tietää 😀ja jatko 5-5 yhdistyy pie
pie oikealle alaviistoon 3 vastakohta yhdistyy pik
pik oikealle alaviistoon 5-5
lin oikealle 5 hyvin tunnettu lintu esim. sarjakuvasta
hul ylös 5-7 ja alas 10 vinkkinä oli että 10 on bändi, guuglen tekoälytila tietää tämänkin, en vaan löydä oikeaa.
pääsanasta oikealle alaviistoon 5-9 Joo kappaleen esittäjä ja jatko 15-8 ja jatko oikealle alaviistoon 4 yhdistyy vih

Nuo mihin en vinkkaillut selvinnee...

Jatkan vinkkailua:
2.1
ylhäällä keskellä mie oikealle alaviistoon 12 ja jatko 5-2-5 yhdistyy vaku
vaku on biisi, etsi esittäjä(t)
kol vasemmalle alaviistoon 6-7

Nuo mihin en vinkkaillut selvinnee...

Ja tässäpä vielä loput vinkit:
2.2
oikealla melko ylhäällä pu oikealle 4-3 yleensä relluissa pu 4-3 on artisti, niin tässäkin rellussa😉
sen alapuolella lii rin ylös 12 ammatti, mutta tuon artistin kautta saanet oikean sanamuodon
oikealla alhaalla koi alas 10 väliviivalla ja siitä jatko vasemmalle 6-3-10 yhdistyy siihen näyttelijään. vihjeenä oli, että löytyisi imbd:stä, mutta en vaan löydä
Jos on vinkattu, että löytyy imdb, niin sieltä se löytyy!

Hohhoijaa sentään, sir ylös 13-6 löytyy wikistä.
En nyt oikein tajua miten sanoja etsit, vai haluatko vain helpotusta täältä?
Olen jo moneen kysymääsi vinkannut, nyt ei enää ymmärrystä riitä.

Hohhoijaa sentään, sir ylös 13-6 löytyy wikistä.
En nyt oikein tajua miten sanoja etsit, vai haluatko vain helpotusta täältä?
Olen jo moneen kysymääsi vinkannut, nyt ei enää ymmärrystä riitä.
Nyt löytyi tuo sir. Katsoin kyllä wikiä, jonka teen yleensä aina ensimmäisenä. En vaan tajua miten tuo ei osunut silmiin ja nyt osui heti. Se on varmaan tämä lievä lukivaikeus, etten löydä heti jotain sanaa tekstistä. Wikissä on välillä todella paljon tekstiä jostain tietystä aiheesta. Yrtitänkin ensin itse, mutta kyselen sitten apuja hankalissa kohdissa. En tajua miten itseltäni oli jäänyt huomaamatta myös se imd näyttelijän yksi elokuva, kun uudelleen katsessani se löytyi heti. Tosin olin mielestäni senkin listan katsonut monta kertaa, muttei silloin osunut silmiin. Kiitos kuitenkin, kun annoit vinkkiä. Yritän nyt tuon usbac sanan vielä jostain kaivaa, kun sain nyt sille vastasanakin sen sir kautta.