No niin, näin käy kun yksi porukasta ei ajattele pätkääkään muita!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua on katsottu päiväkodissa vihaisesti joskus olen vienyt lapsia päikkyyn ja pojalla valunut vihreää räkää nenästä..siinähän katsovat, jätkällä krooninen poskiontelontulehdus, johon lääkitys, nuha uusii 3viikon välein, ei tartu muihin.

Mä kävin tänään tytön hoidossa hakemassa sinne jääneitä vaatteita niin yks äiti toi toisen lapsistaan hoitoon ja toinen oli kotona oksennustaudissa.. Mä en ihan tajunnut, mutta onneks me ollaan lomalla nyt! :D

Tuolla ajatusmaailmalla höystettynä kannattaa jäädä kotiin niiden lasten kanssa kokonaan.. aina on joku tauti liikkeellä ja ne tarttuu vaikka lapset näennäisesti terveiltä vaikuttaisikin. Menetkö töihin jos työkaveri niiskuttaa silmät punaisina? Voithan sä viedä sen taudin lapsiisikin...

Meil 2 koululaista ja nuorin käy harvakseltaan tarhassa. Jos toinen tai molemmat koululaiset on kipeenä kotona (kuten nyt täl viikol ) ei pieninkää mee tarhaan vaan pysyy kans kotona (vaikka terve oiskii ).

Silloin kun olin ite tarhas töis, niin kyllä niitä näki et jos sisaruksista toinen oli vesirokossa tai mahatauvissa kotona, tuotiin se toinen tarhaan, koska oli terve. Tosin hyvinkii usein sai sit hoitajat soittaa jossai vaihees vanhemmalle et tulee hakeen sen "terveen" kotiin.
Samoin et oli sisarukset, toine rupes kesken päivän oksentelemaan, vanhempi haki sen oksentelevan kotiin ja jätti toisen tarhaan. Koht sit se toinekii rupes oksentelemaan ja vanhemman piti sekii tulla hakeen pois.

Yks äitikii kerra oli niiiiin käärmeissään kun oli just päässy oksentelevan kans kotiin (kotimatka autolla n. 30min. ) kun tarhast soitettii et toinekii oksentaa ja pitää tulla hakemaan. Äiti siin hoitajia syytteli ym. Eka laps oli jo autoo oksentanu ja heti piti lähtee takas tarhaan hakeen toista. |O
Ois varmaan kannattanu ottaa molemmat samantien, etekii kun matkaakin on.
:whistle:

Yhteistyössä