V
vierailija
Vieras
Viime viikolla alkoi kuume, joka laski.Jo toisen viikon kurkku kipeänä, tuntuu koko ajan että nenä olisi tukossa. Yskä ei meinaa mennä ohi. 37,1-37,4 lämpö. Välillä todella heikko olo, meinaa jalat lähteä alta. Olen yrittänyt levätä nämä kaksi viikkoa ja syön normaalisti, mutta olo jatkuu samanlaisena.