J
joulunlapsi
Vieras
Huoh! On tää ollut hieman haastavaa. Odotan sitä hetkeä, että kello lyö yhdeksän, jonka jälkeen ei ole asiaa pois huoneesta, ei edes pissalle koska pissalla käydään just ku nukkumaan mennään. Vesilasit muksuille ja mamman hetki alkaa. Paketoida pitää lahjat ja sit rentoudun viinilasillisen äärelle ja sitä kautta sitten porekylpyyn, aah.
Joulu tulla jolkottaa, joulupäivänä nuorimmaisen synttärit olis, heitetään ne tuonne tammikuulle.
Mutta mitäs sanotte näistä meidän lahjoista?
Tyttö 10:
Snookies
Yöppi
Barbien täydellinen joulu-dvd
Mario Bros peli
Sukulaisten omia....
Tyttö 11:
Snookies
Yöppäri
LPS
Sonic ja Mario lontoo olympialaiset
Sukulaisten lahjoja...
Tyttö 4:
WheelyBug
LPS
Ken
MyCinnamonGirl mekko
Lindex "pehmopuku"
Sukulaisten lahjoja
T.W mekko
Poika 1:
WheelyBug
Bellinon pallo
T.W haalari
Sukulaisten lahjoja
Mitens teidän jouluvalmistelut?
Joulu tulla jolkottaa, joulupäivänä nuorimmaisen synttärit olis, heitetään ne tuonne tammikuulle.
Mutta mitäs sanotte näistä meidän lahjoista?
Tyttö 10:
Snookies
Yöppi
Barbien täydellinen joulu-dvd
Mario Bros peli
Sukulaisten omia....
Tyttö 11:
Snookies
Yöppäri
LPS
Sonic ja Mario lontoo olympialaiset
Sukulaisten lahjoja...
Tyttö 4:
WheelyBug
LPS
Ken
MyCinnamonGirl mekko
Lindex "pehmopuku"
Sukulaisten lahjoja
T.W mekko
Poika 1:
WheelyBug
Bellinon pallo
T.W haalari
Sukulaisten lahjoja
Mitens teidän jouluvalmistelut?