No niin, viimeisetkin lahjat ostettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulunlapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulunlapsi

Vieras
Huoh! On tää ollut hieman haastavaa. Odotan sitä hetkeä, että kello lyö yhdeksän, jonka jälkeen ei ole asiaa pois huoneesta, ei edes pissalle koska pissalla käydään just ku nukkumaan mennään. Vesilasit muksuille ja mamman hetki alkaa. Paketoida pitää lahjat ja sit rentoudun viinilasillisen äärelle ja sitä kautta sitten porekylpyyn, aah.
Joulu tulla jolkottaa, joulupäivänä nuorimmaisen synttärit olis, heitetään ne tuonne tammikuulle.
Mutta mitäs sanotte näistä meidän lahjoista?

Tyttö 10:
Snookies
Yöppi
Barbien täydellinen joulu-dvd
Mario Bros peli
Sukulaisten omia....
Tyttö 11:
Snookies
Yöppäri
LPS
Sonic ja Mario lontoo olympialaiset
Sukulaisten lahjoja...

Tyttö 4:
WheelyBug
LPS
Ken
MyCinnamonGirl mekko
Lindex "pehmopuku"
Sukulaisten lahjoja
T.W mekko

Poika 1:
WheelyBug
Bellinon pallo
T.W haalari
Sukulaisten lahjoja

Mitens teidän jouluvalmistelut?
 
Kuusi koristeltu(eilen)perunalaatikko imeltymässä,lahjat jemmassa,poitsu nukkuu, on rauha ja hiljaisuus.Huomenna kinkun paistoa ja perunalaatikko uuniin,muutaman joulukorin vieminen.Näin meillä VAUVA perheessä:)Isovanhemmat tulee iltapäivällä katsomaan pojan ensimmäsitä joulua:)
 
Ap en edes tiedä kaikkia noita sun lahjojas mitä ihmettä ne tarkoittaa :D

Lahjat paketoitu päiviä sitten, laatikot puolivalmiina, uuni odottaa kinkkua, kuusi olohuoneessa odottamassa koristeita, kaksoset 3v riehuu sängyssä... =)
 

Yhteistyössä