Tänä vuonna on ollut hankala koittaa keksiä, että mitä hankkisin lapsille pukinkonttiin. Lykkäsin heille äsken lelukirjan käteen ja samassa he alkoivat pohtimaan ääneen, että nukenvaatteita tarvitaan enemmän, koska housuja on vain kahdet, t-paitoja yksi jne.
Ja mä kun luulin, että nukenvaatteita on meillä paljon ja vähän päälle. Ainakin siltä se tuntuu, kun ne on pisin lastenhuoneen lattiaa joka ikinen ilta! Mutta ongelma ilmeisesti onkin nyt siinä, että nukeille on kyllä hameita ja mekkoja, mutta ei housuja ja paitoja.
Ja kun mulla nyt on tuota ompeluintoa ja kankaitakin, niin mähän näppärästi sitten teen niitä nukenvaatteita sitten lisää
Onkohan niihin jostakin saatavilla kaavoja? Esim Baby björnille?
Ja mä kun luulin, että nukenvaatteita on meillä paljon ja vähän päälle. Ainakin siltä se tuntuu, kun ne on pisin lastenhuoneen lattiaa joka ikinen ilta! Mutta ongelma ilmeisesti onkin nyt siinä, että nukeille on kyllä hameita ja mekkoja, mutta ei housuja ja paitoja.
Ja kun mulla nyt on tuota ompeluintoa ja kankaitakin, niin mähän näppärästi sitten teen niitä nukenvaatteita sitten lisää
Onkohan niihin jostakin saatavilla kaavoja? Esim Baby björnille?