No nyt mä sen keksin! Mä teen lapsille pukinkonttiin nukenvaatteita :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tänä vuonna on ollut hankala koittaa keksiä, että mitä hankkisin lapsille pukinkonttiin. Lykkäsin heille äsken lelukirjan käteen ja samassa he alkoivat pohtimaan ääneen, että nukenvaatteita tarvitaan enemmän, koska housuja on vain kahdet, t-paitoja yksi jne.

Ja mä kun luulin, että nukenvaatteita on meillä paljon ja vähän päälle. Ainakin siltä se tuntuu, kun ne on pisin lastenhuoneen lattiaa joka ikinen ilta! Mutta ongelma ilmeisesti onkin nyt siinä, että nukeille on kyllä hameita ja mekkoja, mutta ei housuja ja paitoja.

Ja kun mulla nyt on tuota ompeluintoa ja kankaitakin, niin mähän näppärästi sitten teen niitä nukenvaatteita sitten lisää :)

Onkohan niihin jostakin saatavilla kaavoja? Esim Baby björnille?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
meillä on vauvan vaatteita nukella, mutta nukke käyttääkin kokoa 62 eli löytyy helposti kirppareilta. löytyiskö keskosille tarkoitettuihin vaatteisiin kaavoja helpommin?

[QUOTE="ninnananna";24934526]meillä on vauvan vaatteita nukella, mutta nukke käyttääkin kokoa 62 eli löytyy helposti kirppareilta. löytyiskö keskosille tarkoitettuihin vaatteisiin kaavoja helpommin?[/QUOTE]

Tuo oiskin kätevää, kun sais oikeilla vauvanvaatteilla vaatettaa :)

Ehkä keskosten kaavoja vois löytyä...pitää mitata tuo BB ja katsoa, että mitä kokoa se ois lähinnä :)

[QUOTE="joo";24934544]käsityölehdissä on kaavoja nukenvaatteisiin.[/QUOTE]

Et ulkomuistista osaa yhtäkään lehteä heittää? Vai onko niitä lähes joka numerossa?

Kaavoja löytyy seuraavista käsityölehdistä. Kysy kirjastosta tai osta huut.netistä tai divarista

Eli suuri käsityölehdet:

9 2002
1 2003
11 2000
6-7 2003
2 2003
9 2006
11-12 2002
1 2006
9 2006
5 2009
4 2007