R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
Nukkekotiin tein.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Näprääjä:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
Oletpas sinä kohtelias! Noin varmaan sanot silloinkin, kun esim. työkaverisi esittelevät käsitöitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hieno! vitsit mä niin haluisin nukkekodin ja tykkäisin näpertää sinne kaikkea kivaa...sais vaan aikasiks hommata sen kodin jostain
Alkuperäinen kirjoittaja Näprääjä:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
Oletpas sinä kohtelias! Noin varmaan sanot silloinkin, kun esim. työkaverisi esittelevät käsitöitään?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Näprääjä:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tuota minä en ainakaan tykkää, mutta ittellesihän sen teit =)
no en mä millään pahalla, enkä usko että runoilijasirkka suuttu, tai toivottavasti ei, ei tarvi heti saada kohtausta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Täytyy sanoa että mahtaa sulla olla hyvät hermot![]()
Mulla ei ainakaan hermo kestäis tollaista pientä väkertämistä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:makee ,rautalangastako ja miten noi lamput laitoi