No nyt se sitten tapahtui meillekin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puran tunteeni nyt tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja puran tunteeni nyt tänne:
Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Siis on kyllä sairasta sanoa että seksi kuuluu joka päivään niinkuin se olisi ehdoton totuus. Sanoisin että ehkä myöhäisteinien elämään kuuluu puputtelu joka päivä mutta eipä se lapsiperheen arkea missään nimessä ole.

Yhhyh, tuollainen hienovarainen kiristys veisi kyllä halut multa vaikka kuinka haluttaisi.

Voi ap :( tiedän tunteesi. Otan osaa. On kamalaa kun jostain noin intiimistä täytyy miehen kiristää ja uhkailla ja riidellä. Olen ollut samassa tilanteessa. Itse yritin ensin kilttinä tyttönä puhua järkeä mutta kolmannen kerran kun mies vinkuin sitä samaa seksiseksiä niin sanoin että laita käsi munalle ja vatkaa. Itsepalvelu.

Ihan oikeesti,mulla meinaa täällä itku tulla kun tunnuit tajuavan asiani ytimen.Meil on pieni ihme syntyny ja mies pistää omat halunsa vaan etusijalle.Näin se on.

Toki tajuan kun ihan samassa tilanteessa olen ollut ja tiedän tasan miltä susta tuntuu. Jotenkin on petetty olo kun mies ei näe kokonaisuutta ja sun työpanosta koko perheen hyväksi vaan ajattelee vaan munallaan ja latelee ultimaatumeita :( Ei pitäisi tulla tilanteita että sitä miestään pitäisi ajatella kiristäjänä ja manipuloijana.

En tajua miten on miestyyppi jonka pokka pitää noin. Pidä ap. pintas. Älä vaan harrasta miehen painostuksesta seksiä vaan vain silloin jos itse haluat. Tulee muuten tosi halpa olo. Jos mies kiristää noin ja on noin kova päästäkseen päämääräänsä niin valitettavasti sun pitää olla yhtä kova. Ehkä mies silloin tajuaa ja loppuu uhkailut kun tajuaa että susta löytyykin naista. Näin meillä.

Mä olen pitkään rakastanu tota miestä ja ihan totta,uhrannu omia suunnitelmia miehen vuoksi,enkä muutes kadu vieläkään sitä,mutta miksi oi miksi joku typerä seksi tappaa ennemmin tai myöhemmin niin kauniin suhteen.Oli sitä näköjään enemmän tai vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Miksi sä luettelet sille kaiken maailman pyykit tossa vastauksessas. Olisit vaan sanonut: "Kultaseni, nyt just oon niin väsynyt, etten jaksa. Rakastan sinua, katsotaan taas joku toinen päivä, jooko." Ja silmien räpytykset päälle. Kaikki olisi ihan hyvin!

Juttu alkoi juuri tuollain,sanoin kauniisti,ja vielä näin että kulta,ei nyt..ja mies oli ite sanonu mulle et hän menee nukkuun kun 3 tuntii herätykseen!Niin mitä mun pitäs ajatella kun enste sanon kauniisti ja se ite alottaa sen riidan että sä oot siis vissiin pettäny mua sillon viikonloppuna!Ja sen jälkeen mä vasta noi sanoin..

OK. No, voisitteko kuitenkin ihan rauhassa keskustella tuosta sitten jossain sopivammassa välissä? Mies vaan voi tosiaan tuntea, että et enää välitä hänestä. Se on ihan normaalia. Vauva onkin yhtäkkiä vaimolle ykkönen. Alkaa miettiä, välittääkö vaimo enää hänestä. Osoita miehelle jotenkin kiintymystäsi. Suudelmakin voi riittää.

Miksi sä luettelet sille kaiken maailman pyykit tossa vastauksessas. Olisit vaan sanonut: "Kultaseni, nyt just oon niin väsynyt, etten jaksa. Rakastan sinua, katsotaan taas joku toinen päivä, jooko." Ja silmien räpytykset päälle. Kaikki olisi ihan hyvin!

Juttu alkoi juuri tuollain,sanoin kauniisti,ja vielä näin että kulta,ei nyt..ja mies oli ite sanonu mulle et hän menee nukkuun kun 3 tuntii herätykseen!Niin mitä mun pitäs ajatella kun enste sanon kauniisti ja se ite alottaa sen riidan että sä oot siis vissiin pettäny mua sillon viikonloppuna!Ja sen jälkeen mä vasta noi sanoin..

OK. No, voisitteko kuitenkin ihan rauhassa keskustella tuosta sitten jossain sopivammassa välissä? Mies vaan voi tosiaan tuntea, että et enää välitä hänestä. Se on ihan normaalia. Vauva onkin yhtäkkiä vaimolle ykkönen. Alkaa miettiä, välittääkö vaimo enää hänestä. Osoita miehelle jotenkin kiintymystäsi. Suudelmakin voi riittää.

Näin täytyy tehdä.No kyllä mä eilen illalla sitten jo yritinkin pussailla,mutta toistaseksi olen saanut takasin vaan murjotus-ilmeen,suloisen sellaisen kylläkin.

Siis on kyllä sairasta sanoa että seksi kuuluu joka päivään niinkuin se olisi ehdoton totuus. Sanoisin että ehkä myöhäisteinien elämään kuuluu puputtelu joka päivä mutta eipä se lapsiperheen arkea missään nimessä ole.

Yhhyh, tuollainen hienovarainen kiristys veisi kyllä halut multa vaikka kuinka haluttaisi.

Voi ap :( tiedän tunteesi. Otan osaa. On kamalaa kun jostain noin intiimistä täytyy miehen kiristää ja uhkailla ja riidellä. Olen ollut samassa tilanteessa. Itse yritin ensin kilttinä tyttönä puhua järkeä mutta kolmannen kerran kun mies vinkuin sitä samaa seksiseksiä niin sanoin että laita käsi munalle ja vatkaa. Itsepalvelu.

Ihan oikeesti,mulla meinaa täällä itku tulla kun tunnuit tajuavan asiani ytimen.Meil on pieni ihme syntyny ja mies pistää omat halunsa vaan etusijalle.Näin se on.

Toki tajuan kun ihan samassa tilanteessa olen ollut ja tiedän tasan miltä susta tuntuu. Jotenkin on petetty olo kun mies ei näe kokonaisuutta ja sun työpanosta koko perheen hyväksi vaan ajattelee vaan munallaan ja latelee ultimaatumeita :( Ei pitäisi tulla tilanteita että sitä miestään pitäisi ajatella kiristäjänä ja manipuloijana.

En tajua miten on miestyyppi jonka pokka pitää noin. Pidä ap. pintas. Älä vaan harrasta miehen painostuksesta seksiä vaan vain silloin jos itse haluat. Tulee muuten tosi halpa olo. Jos mies kiristää noin ja on noin kova päästäkseen päämääräänsä niin valitettavasti sun pitää olla yhtä kova. Ehkä mies silloin tajuaa ja loppuu uhkailut kun tajuaa että susta löytyykin naista. Näin meillä.

Otan myös sun neuvoistasi vaarin.Mä haluan vaan että se keskinäinen kunnioitus säilyisi suhteessa ja tollanen potaska,että olisin pettänyt-ei mene enää toista kertaa tästä naisesta läpi :)

Aika outoja neuvoja ja kommentteja täällä. Teidän tilanne on aika tavallinen pikkulapsiperheen tilanne ja sen ratkaisuna on PUHUMINEN. Puhuminen omista tunnoista ja tunteista. Mietipä, miehesi murehti aikaa sitten kun lapset on isoja, eli aatteli olla sun kanssa ainakin niin kauan :) Puhutte avoimesti töiden jakamisesta, arjen raskaudesta, miten kumpikin sen kokee, sekä seksielämän tarpeista ja niiden tyydyttämisestä. Rauhallinen ja avoin keskustelu, usko pois, se auttaa! Kerro myös, kuinka loukkaava tuollainen pettämispuhe on!

... ja piti vielä sanoa, että joskus sitä seksiä voi "antaa" vaikkei niin kauheesti haluttaisikaan. Joskus ne halut herää itselläkin siinä touhutessa, vaikka sänkyyn mennessä ei mikään muu mielessä ollutkaan kuin nukkuminen. Parisuhde on kompromissejä, myös seksin suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
... ja piti vielä sanoa, että joskus sitä seksiä voi "antaa" vaikkei niin kauheesti haluttaisikaan. Joskus ne halut herää itselläkin siinä touhutessa, vaikka sänkyyn mennessä ei mikään muu mielessä ollutkaan kuin nukkuminen. Parisuhde on kompromissejä, myös seksin suhteen!

Tuota voi kutsua huoraamiseksi (annetaan seksiä vastentahtoisesti ja vastalahjaksi saadaan tyytyväinen mies, eli työ ja palkka).

Tai sitä että antaa raiskata itsensä. Äärettömän vastenmielistä. "Neuvon"antaja, et tilannettasi itse näe mutta hae apua.

Hitsi, kun en muista mistä luin jutun, että mitä enemmän kotitöitä mies tekee sen helpommin saa seksiä. Ja varmaan on tottakin ;) varsinkin lapsiperheissä. Tuo jokapäiväinen kuulostaa minusta kyllä kohtuuttomalta tilanteeseen nähden. Yrittäkää jutella.

Tuo rupeaa pidemmän päälle ällöttämään, omanarvontunne katoaa, tulee hyväksikäytetty olo ja inho koko seksiä kohtaan.

ps. kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja HUH:

Tuota voi kutsua huoraamiseksi (annetaan seksiä vastentahtoisesti ja vastalahjaksi saadaan tyytyväinen mies, eli työ ja palkka).

Tai sitä että antaa raiskata itsensä. Äärettömän vastenmielistä. "Neuvon"antaja, et tilannettasi itse näe mutta hae apua.

No, harmi jos sä näet asian noin. Huoraamisessa annetaan seksiä, jotta saisi jotakin muuta. Sinun määrittelemälläsi tavalla esim. joululahjan antaminen on sitten huoraamista. Parisuhteessa voi miellyttää toista, vaikkei itse siitä silloin mitää "hyötyä" saisikaan. Ja raiskaamisessa taas "uhri" on vastentahtoinen ja hänet otetaan väkisin. Siitäkään ei ole kysymys jos joskus suostuu seksiin, vaikkei aivan kauheasti haluttaisikaan. Ja usko pois, tämän samaisen neuvon saattaa antaa joku seksuaaliterapeuttikin, eli enpä taida hoitoon hakeutua.

Alkuperäinen kirjoittaja oioi:

Tuo rupeaa pidemmän päälle ällöttämään, omanarvontunne katoaa, tulee hyväksikäytetty olo ja inho koko seksiä kohtaan.

ps. kokemusta on.

Joskus ei tarkoita AINA. Jos ei koskaan itseä haluta, kannattaa silloin lähteä hakemaan ratkaisua tai apua jostakin!

Alkuperäinen kirjoittaja Hepokatti:
Hitsi, kun en muista mistä luin jutun, että mitä enemmän kotitöitä mies tekee sen helpommin saa seksiä. Ja varmaan on tottakin ;) varsinkin lapsiperheissä. Tuo jokapäiväinen kuulostaa minusta kyllä kohtuuttomalta tilanteeseen nähden. Yrittäkää jutella.

Tää toimisi meillä varmasti,siis ihan satavarmasti! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:

Totta!

Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti ja maailmanloppuna. Tosin moni nainen on niin käpertynyt äitiyteensä ettei muusta enää välitä. Ja mies kun ei koskaan voi kokea samaa, ei myöskään voi ihan täysin koskaan tätä ymmärtää. Mutta sitä nainen ei tajua vaan pitää toista itsekkäänä paskana koska tällä on INHIMILLISIÄ haluja.

Eikä kellään tule mieleenkään että hei, raskauden ja synnytyksen muuttama nainen on edelleen miehelle se tärkein ja rakas ja haluttava. Tällainenkin näkökulma tähän asiaan.

Musta tää on nyt aika erikoinen näkökulma, jos seksiä kuitenkin ap:llä on miltei päivittäin, nyt vain oli tullut yksi päivä väliin. Ihan toinen juttu olisi, jos kyseessä olisi monen viikon tai jopa kuukauden tauko.

Alkuperäinen kirjoittaja HUH:

Kyllä parisuhteessa voi tehdä joskus asioita toisen miellyttämiseksi ilman että se on raiskaus tai huoraamista. Kyllä sulla on nyt ihan nuppi sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja oioi:

ps. kokemusta on.

Mulla taas kokemus ihan päinvastainen.

Miehillä ne mitkään asiat ei tunnut muuttuvan vaikka pirtti täyttyis lapsista. Mutta meillä kotona olevillahan on niin helppoa kun saadaan olla vaan kotona ei tarvi lähteä töihin. Ja sitten pirteenä illalla koivet ojossa odottaa miestä joka telkkariohjelmien jälkeen sattuis haluun seksiä.

Meillä muuttu ainakin tyystiin ekan lapsen tulon jälkeen ja jo raskausaikana. eikä siitä sitten parantunut.. Nykyään mä olen se joka tekee noin kerran vko aloitteen, miestä ei tunnu kiinnostavan enää kuin krapulaseksi..siihen hän tekee kyllä mieluusti aloitteen.
Koitin eilenkin kaikkeni, että hän tekisi aloitteen ja että tuntisin edes hieman itseni halutuksi. Mutta ei kirja se oli mikä kiinnosti enemmän, en sitten tehnyt minäkkään aloitetta, ollaan ilman sitten..

Miehesi on idiootti. Pikemminkin voisi sanoa niin, että lapsiperheessä jokapäiväinen seksi ei ole tavallista. Naiselta menee loputkin halut, jos häntä yritetään painostaa seksiin silloin kun hän ei halua.

Ap:n mies oli sanonut, että joka päivä pitäisi saada ja yhtäkään päivää ei saisi jäädä väliin.

Yhteistyössä