R
riina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja puran tunteeni nyt tänne:Alkuperäinen kirjoittaja riina:Siis on kyllä sairasta sanoa että seksi kuuluu joka päivään niinkuin se olisi ehdoton totuus. Sanoisin että ehkä myöhäisteinien elämään kuuluu puputtelu joka päivä mutta eipä se lapsiperheen arkea missään nimessä ole.
Yhhyh, tuollainen hienovarainen kiristys veisi kyllä halut multa vaikka kuinka haluttaisi.
Voi aptiedän tunteesi. Otan osaa. On kamalaa kun jostain noin intiimistä täytyy miehen kiristää ja uhkailla ja riidellä. Olen ollut samassa tilanteessa. Itse yritin ensin kilttinä tyttönä puhua järkeä mutta kolmannen kerran kun mies vinkuin sitä samaa seksiseksiä niin sanoin että laita käsi munalle ja vatkaa. Itsepalvelu.
Ihan oikeesti,mulla meinaa täällä itku tulla kun tunnuit tajuavan asiani ytimen.Meil on pieni ihme syntyny ja mies pistää omat halunsa vaan etusijalle.Näin se on.
Toki tajuan kun ihan samassa tilanteessa olen ollut ja tiedän tasan miltä susta tuntuu. Jotenkin on petetty olo kun mies ei näe kokonaisuutta ja sun työpanosta koko perheen hyväksi vaan ajattelee vaan munallaan ja latelee ultimaatumeita
En tajua miten on miestyyppi jonka pokka pitää noin. Pidä ap. pintas. Älä vaan harrasta miehen painostuksesta seksiä vaan vain silloin jos itse haluat. Tulee muuten tosi halpa olo. Jos mies kiristää noin ja on noin kova päästäkseen päämääräänsä niin valitettavasti sun pitää olla yhtä kova. Ehkä mies silloin tajuaa ja loppuu uhkailut kun tajuaa että susta löytyykin naista. Näin meillä.