Nyt se sitten tapahtui...Viini lantrattu vedellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukamaspipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mukamaspipsa

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
2 311
0
36
Tytär oli muutaman päivän yksin/poikaystävänsä kanssa kotosalla ja eilen otin yömyssyksi kotiviiniä. Ja se oli lähes vettä!
Luuleekohan ne tosiaan, että sitä ei huomaa... =)
Mä ainaski luulin niin, ku isän pulloja lantrattiin... :whistle:

Oisivathan nuo kotiviinipullon saaneet, ku oisivat vaan kysyneet....

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
No ei sitä tietty huomaa :saint:
Otitko asian puheeks tytön kanssa?

Ei olla tavattu eilisen jälkeen. Lähin aamulla ennen heräämistään ja mennyt heti koulun jälkeen töihin. Kyllä mä jotain meinaan mainita, mennä nyt pilaamaan hyvä viini =)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Kun tapaatte seuraavan kerran niin tarjoa pullosta lasilliset :xmas:

"Otetaas oikein kunnon lasilliset. Istupa alas, tässä lasi. Mikään ei ole parempaa kuin lasillinen, ennen niin vahvaa, enää hieman tuoksuvaa, joskus muinoin aromikasta, vedellä jatkettua viiniä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Joopa joo, Jeesus teki vedestä viiniä ja teinit tekee viinistä vettä....

Pitäiskö tarkistaa jääkaapissa olevan salmiakkikossun sisältö? Mustaa se kyllä on vieläkin mutta.... :o

Mitäs jos se on muuttunut grillihiili vedeksi? :D

hah tästä ketjusta tuli mieleen oma nuoruus. kun se punaviinin väri löytyi vain jääkaapissa olleesta ketsuppipurkista. ja sitä huutoa mikä kuului makkarista kun toinen vanhemmista sitä maistoi.

^
d030.gif

Lisään vielä; Me puristeltiin jopa kaverin äipän bileiden jälkeiset sitruunat pulloihin.. niissäkin oli kauheesti promilleja. Niin ja otettiin tyhjien pullojen viimeisetkin pisarat siihen samaan pulloon ja vajaista pulloista sentti-pari.. Ei laadulla väliä. Melkoiset coctailit siis tehtiin..

Mä en muten oo koskaan lantrannu kenenkään toisen pulloja, eli en tiedä mitään luullaanko ettei sitä huomaan.

Mutta meilläkin oli käyty mun vodkapullolla (viime joululta glögin terästintä :whistle: ). Tosin ei sitä oltu lantrattu, eikä asialla ollu lapset vaan appiukko. Oishan tuo ehkä luvankin saanu, ei olis tarvinnu salaa juoda.

Yhteistyössä