Nyt se sitten tapahtui meille =(

Alkuperäinen kirjoittaja aikansa:
Onneksi ei ollut aika lähteä niin huomasit. Laittaisin sinuna ylös ihan haan jota ei yllä aukaisemaan.

No nyt aivan varmasti telkeän noi ikkunat kunnolla. Harmi vaan, että niitä ei saa teljetä niin ettei niitä saa auki, koska tulipalon sattuessa ainut tie ulos voi olla juuri SEN ikkunan kautta :/ Ainut keino on jonkinlainen haka tms, mutta eihän niitä tähän hätään mistään saa |O

Alkuperäinen kirjoittaja QTR:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Toi on meidän pahin painajainen :/ Meillä ikkunat aukee kahvoista vääntämällä ihan levälleen. Ja niitä ikkunoita on 17 + partsin ovi :kieh: Eikä niihin edes saa laitettua stoppareita.

Mä ruuvasin kahvat irti kaikista ikkunoista ja laiton parvekkeen oveen semmosen vanhanaikaisen hakasysteemin. Ei nättiä ikkunat ilman kahvoja, mutta turvallista.

Meillä on niin oudot ikkunat ettei niistä saa kahvoja irti, eikä hakoja naulatuksi :| Niille ei käytännössä voi tehdä muuta kun teipata roudaril kiinni :whistle:

Nämä talot on suunniteltu niin, että mitään turvallisuustekijöitä ei ole otettu huomioon. Tuuletusikkunoiden stopparit ym on kaikki asennettu jälkeenpäin. Voi vittu sentään |O |O Eipä tarvii pariin päivään lähteä ulos tästä kämpästä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kannattaa hankkia kunnon hakaset noihin ikknoihin, että pysyvät kiinni!
Meillä on yläkerran ikkunoissa hakaset, ettei lapset saa ikkunoita auki.
Mutta onneksi ei käynyt kuinkaan! :hug:

Mä olen varmaan sen verran tyhmä ihminen, että en edes osannut kuvitella tarvitsevani tuon normi kiinnityksen lisäksi jotain muuta... Tähän asti ikkunat on pysyneet kiinni ihan niillä keinoin kun on alunperin tarkoitettukin |O
Mutta tää kämppä onkin ihan omaa laatuaan :headwall: :headwall: :headwall: