NO NYT SE TULI!!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:D :D kävin tuossa pihatiellä "pillittämässä", ni sit alko yhtäkkiä tuosta lähi pellolta kuuluun ääntä, niinku joku olis tulossa.. no mä säikähin (kun ihan pimeää jo on.. ) että joku hirvi tai joku sieltä nyt kyllä tulee, kun niin "kova" ääni kuulu.. lähin sit kiireesti käveleen kotia päin, ni eiköhän se ollutkin meän nöpö joka kohta hyppäs mua vasten!!! :D :D :D heti vaan otin valjaista (jesss, ne oli tallessa!!! ) kiinni ja talutin kotia ja annoin ruokaa.. en sit tiä, olisko pitäny antaa huutia, kun karkas, mutta kun olin niin huolissaan, ni tietenki sit heti aloin paijjaan ja annoin ruokaa... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :D :heart:

hyvä että palas.
Ja ihan hyvin tehty mun mielestä toi palkitseminen, aatteleppa jos olisit hirmusestikki torunu niin seuraavalla kerralla ei varmaan palaiskaan, ku pelkäis seurauksia...

:D :D :D mua vaan nyt niin naurattaa ja hymyilyttää kun se tuli!!! heti meni nipsu kissaa kiusaan!!! pikku haava näky olevan tassussa kun pesasin tassut siltä... tällähetkellä ei muita "oireita", muuta saas nähä, on tietenki päässy rakasteleen ja kohta on pentuja meillä :o :| :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!

Taisi olla kissa kyseessä.Lue tuo sun yläpuolella oleva teksti.

Koirasta oli kyse. Ja hyvä kun tuli ja hyvä kun kehuit kun tuli. Tokihan se oli hyvä asia että kotiin palasi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!

Taisi olla kissa kyseessä.Lue tuo sun yläpuolella oleva teksti.

no kun mä en tosiaankaan tiedä!! ei oo koskaan ennen ollu narttu koiraa :ashamed: :ashamed: mut siis menkkoja sillä ei ole ollu.. ja saas nähä tuleekokaan.. mutta eihän tuo nyt niin maailmoja kaatava juttu olis vaikka pentuja tuliski!! ja ei, en ajatellu sen kummempia, kuin että koitetaas, totteleko tää koira hyvin "tänne" kutsua...-ei, ei totellu... :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Olikin varmaan tahallaan irti laskettu, valjaineen?

oli oli! kun hölmönä luulin, että se ei tohtis vieraammassa ympäristössä lähtä huiteleen.. vaan kovin olin väärässä... :/

Koiralla kun juoksu niin sitä ei voi olla huomaamatta, tulee veristä vuotoa useamman viikon. Ja senkin jälkeen pidettävä vielä viikko erossa uroksista kun vuoto loppuu.........

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Koiralla kun juoksu niin sitä ei voi olla huomaamatta, tulee veristä vuotoa useamman viikon. Ja senkin jälkeen pidettävä vielä viikko erossa uroksista kun vuoto loppuu.........

Mulla oli toinen narttu semmonen, että se piti itsensä niin puhtaana, ettei juoksun alkua huomannu, ennen kun se alko itseään tarjotella kaikille. mutta mä tietysti tiesin juoksujen välit, ja osasin odotella sen alkua.

Yhteistyössä