No olenko mä sitten maailman paskin äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli mieleen ketjusta jossa äiti kyselee onko huono äiti kun siirtää 8kk:n omaan huoneeseen.

Kun meillä vauva nukkunut ekasta yöstä lähtien omassa huoneessa, omassa pinniksessä.

Esikoinen omassaan.

Ja me vanhemmat keskenään omassamme.

Niin mikäs mä sit olen?

Mihis mä sijoitun, kun esikoinen on ollut alusta asti omassa huoneessa omassa pinniksessä ja kuopus siirrettiin esikoisen kanssa samaan huoneeseen 3,5kk ikäisenä? (ja nukkuvat tätä nykyä nämä 1,5v ja 3v aivan upeita öitä vieretysten)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hyviä äitejä siinä missä muutkin, mutta yks kysymys: miten ihmeessä jaksatte herätä ja käppäillä eri huoneeseen syöttää öisin?

Meillä mies hoiti puolet ja nukkui sen aikaa siellä sohvalla, pulloruokinnalla oli. Mä sain levätä silloin monta tuntia putkeen, tosi hyvä ratkaisu!

Olihan siinä ketjussa ainakin joku joka oli laittanu vastasyntyneenkin omaan huoneeseen. Itsekin olisin varmaan laittanut, mutta musta oli kätevämpää yösyötöt kun pinnasänky oli lähellä. Tässä sitä vaan kuopuksen kanssa haaveillaan, milloin siitä makkarin valtaajasta ja yöunien katkojasta pääsis vanhempien makkarissa eroon...

Mä en saa pronssia kun esikoinen jo 2kk kun siirtyi.

No jos olet, minäkin olen. Meilläkin on kuopus nukkunut aina siitä asti omassa huoneessaan kun se kotiin saatiin. Tottui jo sellaiseen sairaalassa. Ja kyllä hyvin nukkuikin kaikessa omassa hiljaisuudessaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki ootte paskoja:(

pöh pöh, jos lapsi nukkuu hyvin omassa huoneessa ja äiti omassa niin silloinhan kaikki on hyvin :)
meillä parantui unen laatu kaikilla kun poika sai oman huoneen 5kk iässä.. olis saanu jo het viikon ikäisenä muuttaa omaan huoneeseen jos sellainen olis ollu :)

Apua kuinkahan meidän neidin käy nukkuu edelleen meidän kanssa samassa huoneessa 2 v oppiikohan ikinä nukkumaan yksin?

Tietysti oppii, mutta saattaa olla hankalampaa kun lapsi osaa pomppia pois sängystä jne.

Ja jos tämä oli vittuilua niin minusta on niin lapsellista arvostella perheiden eri käytäntöjä ja yrittää syyllistää huonoksi vanhemmaksi vain sillä perusteella että omassa perheessä on koettu toinen tapa paremmaksi.

Apua kuinkahan meidän neidin käy nukkuu edelleen meidän kanssa samassa huoneessa 2 v oppiikohan ikinä nukkumaan yksin?

No jos tuo järjestely on teille hyvä, niin tuskinpa kellään siihen on sanomista. Kyllä se oppii omaansänkyyn nukkumaan sitten kun sen opetatte :)

no olisin varmaan nukuttanut omassa sängyssään ainakin jos olisi siellä suostunut nukkumaan, mutta kun ei niin vieressä nukkui melkein 3-vuotiaaksi eikä näin jälkeenpäin harmita yhtään.

Yhteistyössä