No olenko mä sitten maailman paskin äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te ketkä arvostelette huonoks äidiks kun laittaa pienen omaan huoneeseen nukkumaan, niin meettekö sitten 8 aikaan samaan huoneeseen "nukkumaan" kun lapsikin menee, ettei yksin tarvis olla? Ei se lapsi ymmärrä onko yksin jos nukkuu...
MEillä kyllä pinnis sängyn vieressä, mutta ihan sen takia, etten olis jaksanut tunnin välein lähteä yöllä toiseen huoneeseen syöttämään...

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Vauva kaipaa äitiään joka hetki. Äiti on sen elämä. Ja nää vaan kärrää vaavin toiseen huoneeseen olemaan yksikseen.

Ei kukaan nukkuessaan ketään kaipaa. Meillä vauvat nukkuneet pienestä pitäen mitä nyt ihaN PIENENÄ ALUSSA SYÖNEET YÖLLÄ KERRAN. kUOPUS OLI HYVIN PIENI JA OLI SYÖTETTÄVÄ 3-KILOISEKSI KOLMEN TUNNIN VÄLEIN LÄPI VUOROKAUDEN MUTTA HETI JATKOI UNIAAN.

Oon ihan järkyttyny, miten joku voi laittaa pienen vauvan omaan huoneeseen. Lisää kätkyjen riskiä yms. Se vasta paska onki, joka laitto vauvansa heti omaan huoneeseen eikä edes imettäny. Varhanen vuorovaikutus jne.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Oon ihan järkyttyny, miten joku voi laittaa pienen vauvan omaan huoneeseen. Lisää kätkyjen riskiä yms. Se vasta paska onki, joka laitto vauvansa heti omaan huoneeseen eikä edes imettäny. Varhanen vuorovaikutus jne.

Jaa mää vai? Vai onko meitä muitakin :laugh: :laugh: Älä huolehdi, meillä menee lapsen kanssa ihan kivasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:

Jaa mää vai? Vai onko meitä muitakin :laugh: :laugh: Älä huolehdi, meillä menee lapsen kanssa ihan kivasti.

Minäkin kuulun tähän kastiin, enkä edes imettänyt (pullosta se maidon sai). :D

No kylläpäs sä pienestä järkytyt :D

Ihan tyhmää minusta pohtia tämmösiä kun maailmassa on oikeesti monia vauvoja joilla on ihan oikeesti paskat vanhemmat... narkkareita, väkivaltasia jne. Meillä tosin vauvat on aina nukkuneet ekan vuoden vieressä... ihan oman laiskuuden takia... Yösyötöt menee niin paljo helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:

Minäkin kuulun tähän kastiin, enkä edes imettänyt (pullosta se maidon sai). :D

ja mä =)

uih, sitte on varmaan menny vuorovaikutus ihan pyllylleen mulla ja pojalla... sai jo sairaalassa lisämaitoa ja yöimetyksen lopetti itse 3kk iässä.. voih ja huih.. ja siis siihen 3kk ikään asti toimi pelkkä yöimetys, päivisin sai vastiketta.. ja sinne omaan huoneeseen se joutu tosissaan 5kk iässä, ja siihen asti se joutu raasu nukkumaan omassa pinniksessä, ja sai vieläpä itekeseen nukahtaa sinne sänkyyn.. huoh..

Yhteistyössä