No olipas kiva puhelinmyyjä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle on käyny samalla tavalla...
tosin mulle soitettiin että tilaanko jonkun erä lehden..
sanoin ettei kiinosta niin kappas vaan...se tulikin mun miehen nimellä..
olin muka "lahjaksi" tilannu sen...
kyllä tein valituksen

Mun tuttavalla myös tällainen tapaus tuossa keväällä. Myyjä oli lopettanut puhelunsa siihen, että sanonut laittavansa lehden tulemaan ja lyönyt sitten luurin korvaan. Tuttavani ei ollut missään vaiheessa puhelun aikana luvannut tilaavansa lehtä. Oli kyl mun mielestä törkeyden huippu, et lyö sit luurin korvaan. Tuttavani oli yrittänyt useaan otteeseen soittaa siihen numeroon heti puhelun jälkeen, mut ei sieltä oltu vastattu. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle on joka krta puhelinmyyjä sanonut että olen oallistunut kaupassa jonkin lehden arvontaan..juu enpä ole 10vuoteen kaupassa kuponkeja täytellyt tai mitään muitakaan lehtilippusia lähetellyt, ainoat kilpailut mihin olen osallistunut on lotto ja ässäarpa...

Ainakin meillä on ihan ohjeistuksessa, että pitää olla joku erityinen syy soittaa eikä mennä suoraan asiaan ja tiedustella halautteko lehtiä. Esimerkiksi nyt vakka "Katsoin täältä meidän koneelta, että olette vastannut meidän asiakaskyselyyn ja siitä kiitoksena teillä olisi mahdollisuus saada noin 30 euron alennus johonkin teille mieluisaan lehteen." Tavallaan tuo esimerkki pitää jopa paikkansa kun meidän kautta saa lehden paljon havelmmalla tilattua kuin esimerkiksi sillä tilauskupongilla mitä lehdissä on mukana. Tilauksen normaalihinta saattaa olla vaikka 70 ? ja meidän kautta sen saisikin 40 eurolla. Meillä on ihan taulukotkin näistä normaalihinnoista ja meidän hinnoista, paljonko maksaa jos maksaa kolmessa erässä jne. mistä voi vertailla hintoja asiakkaalle tarpeen vaatiessa.
Joku kertoi tuolla Anna lehden voittamisesta. Ehkä siinäkin yritti myyjä keksiä vaan jonkun syyn soitolleen. Harmi vaan myyjän kannalta että tuo aloitus feilasi aika pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Miehelle soitti viikko sitten puhelinmyyjä joka kauppasi V8- lehteä. Selitti tietty pitkän litanian jonka jälkeen totesi että jospa mä nyt sitten laitan tästä tilauta tulemaan johon mies sanoi että en halua sitä. Puhelinmyyjä sanoi että hyvä homma kiitti moi ja lätkäs puhelimen kiinni ja arvatkaapas mikä tänään kolahti postiluukusta? Mies saa luvan soittaa töiden jälkeen ja sanoa ettei mitään olla tilattu ettei tarvii lähettää. Arvatkaa kyrpiikö vähän :headwall: Mikä ihme sitä vaivas, kuin se kehtas sen laittaa tulemaan vaikka nimenomaan kieltäydyttiin? :o |O

Mä olin joskus lehtimyyjänä yhdessä firmassa ja siellä yks valopää sai potkut toisena työpäivänä luvattuaan xboxin kaikille tilanneille kaupanpäällisiksi :ashamed:

Joo siitä ei kukaan valittanu vaan pomo kuunteli iltavuorossa sen seläntakana eikä se huomannu. Jestas sillä miehellä (pomolla) oli meinaa kova ääni.

tuolla oli se käytäntö että ensimmäiset 4kk pomo "salakuunteli" puheluita eli siis joko oli ilmestyny yhtäkkiä seläntaa tai sitten omilla kuulokkeilla kuunteli omalla paikallaan...

Muoks* se joutui kaikille asiakkaille soittamaan perään ja perumaan huiman tarjouksensa :) Mahto olla nolona.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
toi v8 tuli meillekkin.oli näytenumero.oisitko tilannut itse sen ilmaisen lehden miehellesi
täältä kaksplussan chattisivuilta?

Noup, enkä usko että kukaan muukaan. Ja kai niissä lukee aina että näytenumero?

Mulle on tullu joskus näytenumero tuollaisen tilanteen jälkeen.. Eli olen sanonut, etten tilaa ja sitten kuitenkin tullut lehti.. Olen soitellut sitten takaisin ja sanottu, että on ollut näytenumero.. Muistelen, ettei lehdessä ollut mainintaa, että olisi näytenumero, en sitten tiedä, ovatko vaan sitten koittaneet kusettaa, että muka olisi näytenumero (jos en olisi soittanut, olisi lehden tulo ehkä jatkunut..)

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
No ihan hyvä että kuunteli...mutta eikö se häiskä muka tiennyt että kuunnellaan.
Kait se ajatteli että se häipyy ekan tilin jälkeen.

Ei ilmeisesti mutta ei sitä erikseen sanottukkaan me ketkä oltiin oltu jo kauemmin siellä oltiin huomattu että pomo kuuntelee ku puhelu kaikuu tai sitte ku se tulee hönkimään niskaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja puh.myyjä:
itsellä oli semmonen tilanne että olin myynyt x lehden niin muutaman kk:n päästä oltiin soitettu asiakaspalveluun ja väitetty että en ollut kertonut että on kestotilaus. ja kyllähän olin kertonut,
en ole koskaan asiakaalle valehdellut enkä tule valehtelemaan! jos sattuu semmonen tuote jossa siinä myyntipuheessa valehdellaan en suostu sitä tuotetta myymään.
Jaah, mulle taas on käynyt niin että puhelinmyyjä vakuutti mulle että tässä on vaan kyseessä kolmen numeron tilaus, ei todellakaan kestotilaus, ja vielä varmistin että ei varmasti ole siis kestotilaus, vaan vain nämä kolme lehteä. Juu juu, myyjä nyökkäili. Noh, aikanaan tulee lasku ja siinä lukee että kestotilaus. Asiakaspalvelusta vielä vastattiin että KAIKKI heidän lehtensä on AINA kestotilauksella. Viimeinen kerta kun sen firman lehtiä tilaan...

Minullekkin väitettiin että olen voittanut annan vuodeksi. Olisi pitänyt sitten tilata vuodeksi. Sanoin, että en tilaa vuodeksi mitään. Sitten sanoi, että tämän edun voi laittaa kuudeksi kuukaudeksikin. En tilannut mitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ne puhelut nauhoitetaan juuri kyseisten tapahtumien varalle, voivat sitten tarkistaa miten asian laita on. soitto asiakaspalveluun ja tilanneraportti, luultavasti kyseinen myyjä saa potkut.

Ai nauhoitetaan? No hyvä. Mä just mietin että millä me saadaan todistettua että ei olla suostuttu.. Mun mielestä todella röyhkeää käytöstä!

Teillä ei ole velvollisuutta todistaa. Todistustaakka on toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Puhelinmyyjät ovat ruvenneet nyt aika röyhkeiksi!

Toissapäivänä mulle soitti puhelinmyyjä, joka väitti mun voittaneen annan vuodeksi ja mun tarvis tilata anna vuodeksi, että voin lunastaa seen |O

En muista osallistuneeni arvontaan, eikä tuollaista kytkypalkintoa ole tietääkseni laillista kaupitellakkaan?

Ihan totta se puhui :D Jos tilaat Annan vuodeksi, saat tietysti Annan vuodeksi, eli saat palkintosi! :D

Onha se todella alhaisinta ja törkeintä jos asiakas ei tosiaan halua tilata mitään ja jyrkästi sen ilmaisee. Mut myyntihän alkaa vasta sillon ku asiakas on ensimmäisen kerran sanonu EI! Ja sitten itketään kun on myyjä saannu asiakkaan puhuttua ympäri ja kauppa tehty, haastetaan rastuvaan ettei mitää kauppaa olla tehty, mut nauhaltahan se selviää.

vittu lahti tuli mulle lasku oli 234euroa en tilanut sitä teis asiasta ilmoituksen poliisille petosesta asiasta tekijä sain vankeuta 3vuotta rikosesta se on törkeää

Yhteistyössä