No on päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Eli parempi vapaata etten pidä kun kaikki hajoa käsistä tai onko se edes vapaata?:mad:!

-Edellisestä keskustelusta, kun kerroin että hain valaisimen ilman johtoa ym, no uskalsin mennä autolla kuitenkin (kerroin että joku ihme valo palaa autossa) ja hain johdon, ajattelin kuitenkin jos asennan itse, noh näköjään väärä johto, eiiiiiii.....tai sitten en vaan osa TAAS, Huoh!

-Nyt oli pakko postiin viedä muutama juttua ja kuinka taas kävi nyt se auto ei liikkuu enää minnekään, mottori siis hajosi aaaaaaaa....ja yks tärkeä sopimus ainakin on pakko viedä, no joo tiedän taksit on olemassa olen vaan lasten kaa kotona nyt yksin, niin kuin puen jokaista ym taksin tulo ööö kestä aina en vaan ehdi enää, huhhuh!

-Tänään maksoin PayPalin kautta ostoksen kun yks lemppikauppa taas oli avattu 22pv, Supreme joka välillä suljettu, en tajua kuinka onnistuin niin että sama summa lähti 2krt ja 2 tilausta ja jokaisesta 2 kerta!!!!! Aaaaa!!!! Oikeasti? Voin jopa kuvan laittaa jos joku ei usko että tälläinen ihana päivä minulla, hohhoija! Ja niin odotin tätä päivä kun siellä keräilyyn oli taas muutama kivaa juttua tullut sekä miehelle ja itselle t-paidat, mä vaan rakastan t-paitoja käyttää, eikä näitä saa kun 1per asiakas niin kuinka summat lähti niin, for real?

-No kaikien lisääksi pakkanut asiakkaille tavaroita (no vaikka vapaata pidän mutta pientä teen kuitenkin) ja unohdin merkata kelle ja mitä laatikoiden päälle, kun 5 lasten kanssa yksin ja ne kaikki huutaa kilpaa, pää näköjään ei toimi, ei prkle nyt kaikki laatikot pakko avata uudestaan ja näitä päälle 10 ja kun ne on super hyvin pakattuja niin aikamoinen hommaa taas!!!

-Ja vielä tein uunissa ruoka, senkin pilalle sain, vaikka kokkina olen hyvä tai aina ollut! En voi nyt muuta kun nauraa itselle! :devil: NYT, kun olen lasten kanssa yksin en tee muuta kun olen lasten kanssa vain, enkä tee miljoona hommaa samana aikana, vaikka keväksi sen sisustuksenkin pakko valmiiksi saada ja kun synttärin mulla lauantaina niin pitäisi olla suht kunnossa tää talo, vaikka tällä kerta vain perheen keskeen sen juhlin, ilman alkoa ja mitään ylimäräistä! Toivottavasti ens vuonna suunnitelen kunnon juhlat :LOL: vaikka joka vuos melkein lupan sen itselle ja harvoin onnistun.

Etkö sä juuri muutama päivä sitten valittanut hirveää väsymystä ja sairaalassakin olit ollut... lepää hyvä ihminen. Sun elämä kuulostaa melko kaoottiselta usein...

Etkö sä juuri muutama päivä sitten valittanut hirveää väsymystä ja sairaalassakin olit ollut... lepää hyvä ihminen. Sun elämä kuulostaa melko kaoottiselta usein...
Niin olenkin väsynyt kun näköjään olisi kannattanut levätä vielä, kun en tee muuta kun vahinkoja, mutta p.s. olen edelleen töistä vielä viikon pois. Ja kun työt alkaa sehän on vielä hullumpi :geek:. Vain pientä ajattelin hoitaa nyt kotona mun n.s. väsymys lomalla, mutta näköjään tarvitsen käsirautoja, kun en vaan osa olla ilman tekemistä ja aina karkaa käsistä. Paitsi huomenna lupan levätä ja on nyt äitikin jo tullut illalla auttamaan :ROFLMAO:. Niin kokeilen ihan sängyssä pysyä yhden päivän! Tää on hankala kun 30v jo olen sellainen crazy liikkuja niin en tajua kuinka opettelen ottaa edes väsymyksen aikana rauhallisemmin.

Niin olenkin väsynyt kun näköjään olisi kannattanut levätä vielä, kun en tee muuta kun vahinkoja, mutta p.s. olen edelleen töistä vielä viikon pois. Ja kun työt alkaa sehän on vielä hullumpi :geek:. Vain pientä ajattelin hoitaa nyt kotona mun n.s. väsymys lomalla, mutta näköjään tarvitsen käsirautoja, kun en vaan osa olla ilman tekemistä. Paitsi huomenna lupan levätä ja on nyt äitikin jo tullut illalla auttamaan :ROFLMAO:. Niin kokeilen ihan sängyssä pysyä yhden päivän!
Pakkohoitoon vaan!

Ehkä on vain se aika kuukaudesta. Itselläni menee eka menkkapäivä juuri tuollaisessa kohelluksessa, vaikka muutoin olen kohtuu-järjestelmällinen.
No mä uskon väsymys kun edelleen, niin pakko vaan jollai tavalla levätä, koska töihin tossa kunnossa en ees vitsi lähteä, kun unohdan juttuja, pääkoppa ei toimi kunnolla. Mun yöunet päin jotakin ja vielä kun päivällä en saa levätä, edes muutama päivä jos kunnolla lepän niin uskon olen taas kunnossa, pirun hankala se on vaan minulle kun aina mieli tekee tehdä jotain.

No mä uskon väsymys kun edelleen, niin pakko vaan jollai tavalla levätä, koska töihin tossa kunnossa en ees vitsi lähteä, kun unohdan juttuja, pääkoppa ei toimi kunnolla. Mun yöunet päin jotakin ja vielä kun päivällä en saa levätä, edes muutama päivä jos kunnolla lepän niin uskon olen taas kunnossa, pirun hankala se on vaan minulle kun aina mieli tekee tehdä jotain.
Maniaa pukkaa?

Sä voit jo sun manian tunkea niin syvälle kun vaan voit ja yrittää ens kerralla keksiä jonkun uuden diagnoosin edes :rolleyes: tai ehkä sun kannattaa vaan lähteä opiskelemaan psykiatriksi saat siellä sun asiakkaille vaikka antaa olemattomia diagnooseja, ehkä saat jopa kannattavan pisneksen.
No kyllähän sinulla noita diagnooseja riittää. Vaitiolovelvollisuuteni estää paljastamasta diagnoosilitaniaa kaikelle kansalle. Mutta psykiatrin koulutusta ei siihen tarvitta, että huomaa sinulla viiraavan pahasti,

Sä voit jo sun manian tunkea niin syvälle kun vaan voit ja yrittää ens kerralla keksiä jonkun uuden diagnoosin edes :rolleyes: tai ehkä sun kannattaa vaan lähteä opiskelemaan psykiatriksi saat siellä sun asiakkaille vaikka antaa olemattomia diagnooseja, ehkä saat jopa kannattavan pisneksen.

Aika moni joilla on jotain ko. tyyppistä diagnoosia on täysin sairaudentunnottomia...

Yhteistyössä