No onko mun fb-kaveripyyntö sitten hylätty, kun..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
laitoin siis kaveripyynnön.

no tuo kaveri siis löytyy kun laitan tuohon fb yläkulmaan nimen, lukee vaan "maija meikäläinen". kun sitten klikkaan sen profiiliin, lukee ylänurkassa että "odottaa vahvistusta". tuo meikäläinen on kuiteskin mm. vaihtanut jo profiilikuvansa ja ottanut lisää kavereita. tarkoittaako tuo että on siis hylännyt kutsuni vai eikö ole tehnyt sille mitään?
 
Ei ole tehnyt pyynnölle mitään... Jos pian huomaat että hänen kohdallaan lukee pyydä kaveriksi niin siinä tapauksessa on ylännyt pyyntösi. Mitään ilmoitusta hylkäämisestä ei tule.
 

Similar threads

Yhteistyössä