No paljonko mä voisin pyytää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Menen myymään kirppikselle, todella hyväkuntoisia vauvan vaatteita. Sekä tytön että pojan. On siis bodya, housuja, paitoja, toppapukua. Mitä laittaisin hintoja? Ja sit ajattelin verhoja myydä, niin paljon niistä sitten vois pyytää. Siis esim. verhoparilta?

6-8 e verhopari, riippuu kyl aivan kunnosta, paljo on uutena maksanu...

bodyt 0,5 senttii- 1 euro, tosi hyvät ja hienot lasyenvaatteet voi olla parikin euroa. :)
toppapuvut noin 5 euroo??

Jos todella hyväkuntoista on, niin bodyt 1,5 e, kaksiosaiset puvut (esim. velourpaita ja housut) 5 e, toppapuku 8 e (ei äp:n, se vaikka 1 e), housut ja paidat 1-3 e. Mutta nämä oli siis todella hyväkuntoisesta vaatteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja näillä ostelisin:
Jos todella hyväkuntoista on, niin bodyt 1,5 e, kaksiosaiset puvut (esim. velourpaita ja housut) 5 e, toppapuku 8 e (ei äp:n, se vaikka 1 e), housut ja paidat 1-3 e. Mutta nämä oli siis todella hyväkuntoisesta vaatteesta.

Kirpparilla nämä hinnat tuntuu kalliilta, vaikka olis miten hyväkuntoisia, valitan :(

Äitiyspakkauksesta ei ole yhtäkään vaatetta, kun en mä niistä kehtais rahaa ottaa. En oo koskaan myyny kirppiksellä, ni sen takia kyselin. Ja itse en ole löytänyt hyväkuntoista vaatetta lapsille kirppikseltä, joten nämä mun vaatteet siis on hyväkuntoisia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja näillä ostelisin:

bodysta en maksaisi käytettynä 1e enempää, housuista riippuu minkälaiset tops 2-3 eur, setit tops 3-5 eur..
Oli kui hyväkuntoinen rahansa, käytetty on aina käytetty... ja tietysti riippuu kovin vaatteesta, harvoin maksan enempä kuin millä itse myisin.

Yhteistyössä