No paljonkos teillä mene rahaa kuussa kosmetiikkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Shampoot, dödöt, hammastahnat, saippuat yms. mä en laske kosmetiikkaan... Ne on mulle perushygieniaan liittyviä PAKOLLISIA juttuja. Shampoot ostan kampaamosta mut kun on lyhyet hiukset, niin sitä ei paljon kulu. 30-40 ? menee kun ne ostan.

Meikkiin menee joka toinen/kolmas kuukausi n. 20-50 ?, riippuu haksahdanko johonkin uutuuteen vai ostanko pakolliset ripsarin ja meikkivoiteen yms. Nekin loppuu vähän eri aikoihin, joten vaikea sanoa tarkkaa summaa.

Öh, enpä ole koskaan sen tarkemmin laskenut, mutta..
olisko jotain 50-200? välillä, vähän riippuen tietenkin, mitä milloinkin täytyy hankkia..
Enemmän menee silloin kun meikkejä täytyy uusia, ne kun maksavat aika paljon, toisaalta laatu maksaa, joten minkäs sille voi! Ja silloin menee myös enemmän kun siskoni tulee laittamaan tukan ja yleensä tuo tukusta samalla isomman määrän shampoota , värejä ym tukka-aineita..

aika paljon kyllä; joka kuukausi ei tietysti tarvitse meikkejä ostaa, mutta n joka toinen-kolmas kuukausi ripsiväri sekä meikkivoide pitää ostaa ja niihin menee n50?. Kampaajalla käyn joka toinen kuukausi ja sinne menee 80? kerta. Shampoot ja hoitoaineet maksavat n 30? kuukaudessa, samoin hiuslakka. Naamarasvat sun muut hoitotuotteet n joka toinen kuukausi muutamakymppi.

Mitähän sanoisin... Hmmm...
Jos keskimäärin ajatellaan niin varmaan noin 20 ? kuussa. Sisältää meikit ja kasvojen hoitoaineet.
Saattaa kyllä olla vähän enemmänkin.
:)

Mutta jos lukuun otetaan hiustenhoitotuotteet, niin nousee tuo summa. Niihin mennee noin 15 ? kuussa plus kampaajalla käynti viiden viikon välein 40-50 ? / kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastaampa minäkin:
Kosmetiikkaan... no ensiksikin en lue noita shampoita ja hammastahnoja kuuluvaksi kosmetiikkaan, vain pelkät meikkituotteet niitä on. Eipä mene kuukausittain rahaa moiseen, ostan ehkä parilla kympillä VUODESSA.

samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10 ? paikkeilla varmaan,shampoo,hoitoaine,suhkusaippua,dödö ja hammastahna

Kuinkapaljon kulutat niitä, kun en mä osta kuin jonkun kerran vuodessa noita meidän 6 henkiselle perheelle :o Eli ei niihin vuodessakaan mene kuin muutama kymppi.

meillä taitaa asua ylihygieenistä porukkaa kun 50e menee kuussa pelkkiin pesuaineisiin ja dödöön. sit lisäks miehen geeli, mun hajuvedet ja meikit.

Mun rahat ei riitä meikkeihin. Eikä niitä täällä kotona tarviikkaan. Kerran kuussa ostan sen hammastahnan ja shampoot ruokakaupasta. Naamarasvakin riittää puleksi vuodeksi. En kehtaa isännältä pyytää meikkirahoja, jos joskus pyydän rahaa se menee lapsen tarvikkeisiin.

Sanoisin et mulla vuodessa menee (sis. kaikki kosmetiikkatuotteet eli myös hammastahnat, dödöt...) noin 700 euroa. Jossakin kuussa summa voi olla alle 50 euroa ja toisessa sinne kauppaan saattaa mennä lähemmäs 200 euroa kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie en ymmärrä näitä joilla ei mee yhtään, inhottavaa jos joku ei ees käytä dödöä tai shampoota. Vai luokitellaako ne sit hygieniatuotteiks eikä kosmetiikaksi?

No kestäähän ne nyt aika pitkään :o Ei niitä koko ajan tartte ostella

Mutta keskiarvo ei silti oo 0, se nimittäin tarkoittaa sitä, ettei osta ikinä.

Shampoota sun muuta en laske kosmetiikkaan vaan hygieniatuotteisiin, jotka on pakollisia hankintoja.

Meikkeihin menee vaihtelevasti. Yleensä kaikki loppuu aina yhtä aikaa (miksi oi miksi?!) ja ostan kerralla useamman tuotteen. Hyödynnän usein noita "osta kolme, maksa kaksi"-tarjouksia, tai ostan meikkejä matkoilta, monissa maissa on edullisia paikallisia sarjoja. Kuussa ehkä 20e plus hiusvärit. Pieni summa siis yhteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika paljon kyllä; joka kuukausi ei tietysti tarvitse meikkejä ostaa, mutta n joka toinen-kolmas kuukausi ripsiväri sekä meikkivoide pitää ostaa ja niihin menee n50?. Kampaajalla käyn joka toinen kuukausi ja sinne menee 80? kerta. Shampoot ja hoitoaineet maksavat n 30? kuukaudessa, samoin hiuslakka. Naamarasvat sun muut hoitotuotteet n joka toinen kuukausi muutamakymppi.

Aika paljon sulla menee meikkivoidetta. Itse käytän Biothermin Lightia lähes päivittäin ja kyllä se 30ml puteli kestää sen 8-10kk.

Yhteistyössä