no tuitui, mun koira on tyhmä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annetaan koira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annetaan koira

Vieras
sen nimeksi ois pitänyt antaa houdini. vaan kun en oo ennustaja, niin en tiennyt.
se avaa kaikki ovet, oli ne säpissä (emännän typerä yritys) tai ei. se avaa myös solmut. päätin laittaa sen naruun kiinni kun ei olla kotona (koska avaa ovet, eikä mun budjetti kestä maksaa sähkölaskuja kun ovet on ulos asti auki).. vaan kun se pärkele avaa myös ne solmut, kaikki neljä tai viis joilla sen narun solmin pantaan (todistin tämän tänään ihan itse, kun koira katosi pihalta). joten, se ei pysy myöskään narun päässä.

nyt päästin sen irti tuonne pihalle, ilman narua, ilman pantaa. että nauttikoon sitten vapaudestaan hetken.

ja mitä tekee koira?!

tulee räksyttämään ulko-oven taakse! "päästä sisään, halloo, täällä ollaan, avaa ovi!"

ei jumaleisson, miksi se ei nyt mene ja pidä hauskaa, kun on ihan täydellisessä vapaudessa tuolla. miksi sen pitää tulla oven taakse ja räksyttää?!!!

uaaaaaah!! ei riitä ymmärrys, ei mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja no ohhoh:
hommaapa lukot oviin. helppoa, ei maksa paljon eikä koiran houdinin taidot riitä siihen. :)

joo.. lukot kaikkiin viiteen oveen, jotka lähtee kuistilta.. luulin pääseväni helpommallakin mutta kas vain, olinpa väärässä. ihme elukka.

Alkuperäinen kirjoittaja annetaan koira:
Alkuperäinen kirjoittaja no ohhoh:
hommaapa lukot oviin. helppoa, ei maksa paljon eikä koiran houdinin taidot riitä siihen. :)

joo.. lukot kaikkiin viiteen oveen, jotka lähtee kuistilta.. luulin pääseväni helpommallakin mutta kas vain, olinpa väärässä. ihme elukka.

laita ovet takalukkoon ja avaimet piiloon, ei varmaan osaa koira laittaa avainta lukkoon ja kääntää avaimesta...

Alkuperäinen kirjoittaja annetaan koita:
karma, tää on sitä, ei voi olla mitään muutakaan. mä oon tehnyt jotain ihan kauheeta joskus, joten sain koirakseni tuon.. :headwall:[/quote

älä ny viitti.. Ihana koira sulla! Kyllä se siitä :) Lukkoja lisää oviin ja koiralle porttikielto avainkaappin....

Nimim. Oma koira jo satenkaarisillalla.

Koira haluaa olla ihmisen kanssa. Mitäs outoa siinä on?
Kyllä meijänkin pentu avaa ovet, mutta takalukon takaa ei ole päässyt. Yksi päivä oli päässyt ulko-ovesta ulos, mutta oli käynyt pihapensaikon luona ja mennyt makkariin piiloon. Siellä se sitten haukahteli kotiin tullessa, kun sitä huhuiltiin. Koko aika haluaisi kyllä olla mukana. Se on vaan koiran perusominaisuus. En kyllä ymmärrä, jos teet vahvat solmut naruun, että pääsisi vapaaksi ellei sitten purisi narua poikki. Meillä koira on tällä hetkellä meidän poissaollessa keittiössä portin takana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Koira haluaa olla ihmisen kanssa. Mitäs outoa siinä on?
Kyllä meijänkin pentu avaa ovet, mutta takalukon takaa ei ole päässyt. Yksi päivä oli päässyt ulko-ovesta ulos, mutta oli käynyt pihapensaikon luona ja mennyt makkariin piiloon. Siellä se sitten haukahteli kotiin tullessa, kun sitä huhuiltiin. Koko aika haluaisi kyllä olla mukana. Se on vaan koiran perusominaisuus. En kyllä ymmärrä, jos teet vahvat solmut naruun, että pääsisi vapaaksi ellei sitten purisi narua poikki. Meillä koira on tällä hetkellä meidän poissaollessa keittiössä portin takana. :)

jepsistä. narua ei ole purtu kertaakaan poikki. mutta hampaillaan noita solmuja aukoo, koska naru on selkeästi kärsinyt solmukohdista.

Yhteistyössä