noita hakasia ja systeemeitä on pilvin pimein,myös niitä malleja missä on lukonpaikka. mutta oletko varma ettei koira kärsi eroahdistuksesta ja ravaa kokopäivän kyttäämässä tuletteko kotiin? kannattas väijyä sen tekemisiä jonain vapaapäivänä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
Ja haloo, eipä ole tullut mieleen ensimmäisenä laittaa abloylukkoja sisäoviin, kun on kyse koiran kuriin saamisesta! Että ihan niskasta pitäis itteensä ottaa kiinni.. just. Tää on vanha talo, jossa vanhat väliovet. Luuletteko että on ihan yksinkertaista ja tärkeyslistalla päällimmäisenä kutsua joku lukkoseppä asentamaan abloylukot sisäoviin?!!! Voi helevetti.
No helvetti jos se koira on tuon sortin ongelma että täällä oikein parut niin kaipa laitat kunnon lukot!? Tai annat eläimen sitten tehdä mitä tahtoo ja nöyrryt fiksumman luontokappaleen edessä! Siinähän jatkat pelleilyä ja piirileikkiä koiras kanssa jos et raski edes kunnon lukkoja oviin asennuttaa!
Idiootti kai sellainen ihminen on jolla on tuollainen ongelma eikä se osaa edes tuota ratkaista!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
Ja haloo, eipä ole tullut mieleen ensimmäisenä laittaa abloylukkoja sisäoviin, kun on kyse koiran kuriin saamisesta! Että ihan niskasta pitäis itteensä ottaa kiinni.. just. Tää on vanha talo, jossa vanhat väliovet. Luuletteko että on ihan yksinkertaista ja tärkeyslistalla päällimmäisenä kutsua joku lukkoseppä asentamaan abloylukot sisäoviin?!!! Voi helevetti.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
NO MEILLÄ ON OTETTU ITSEEMME NISKASTA KIINNI! Ja laitettu portit meidän koiralle, mutta konstit on monet.. jos apua kaipaat, kyllä täältä pesee koiruusidiksiä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihme porukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
No helvetti jos se koira on tuon sortin ongelma että täällä oikein parut niin kaipa laitat kunnon lukot!? Tai annat eläimen sitten tehdä mitä tahtoo ja nöyrryt fiksumman luontokappaleen edessä! Siinähän jatkat pelleilyä ja piirileikkiä koiras kanssa jos et raski edes kunnon lukkoja oviin asennuttaa!
Idiootti kai sellainen ihminen on jolla on tuollainen ongelma eikä se osaa edes tuota ratkaista!
Älä muuta sano. Ja vielä idiootimmaksi mut tekee se, että kirjoitin asiasta palstelle, jossa keskimääräinen älykkyystaso on tohvelin luokkaa. Jatkakaa vaan sitä kaljan kittaamista ja ottakaa loppuillasta ihanalta ukoltanne turpiin kunhan se ensin tulee painamasta naapurin Pirjoa, en häiritse elämäänne enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
NO MEILLÄ ON OTETTU ITSEEMME NISKASTA KIINNI! Ja laitettu portit meidän koiralle, mutta konstit on monet.. jos apua kaipaat, kyllä täältä pesee koiruusidiksiä!![]()
No kuule just niitä "koiruusidiksiä" mä teiltä kyselinkin, vaan sain ihme haukkuryöpyn niskaani. Joten adios, mua ei jaksa enää kiinnostaa tuommoiset ihme asennevammaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme porukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koiralla on oma sohva tuossa verannalla. Ja siis miten te kuvittelette, että mä poistun huoneesta, jos sen oven hakanen on siellä sisäpuolella?! Tottakai hakaset on ulkopuolella, jotta ne voi sillä lukita kun poistuu kotoa!!
Älä muuta sano. Ja vielä idiootimmaksi mut tekee se, että kirjoitin asiasta palstelle, jossa keskimääräinen älykkyystaso on tohvelin luokkaa. Jatkakaa vaan sitä kaljan kittaamista ja ottakaa loppuillasta ihanalta ukoltanne turpiin kunhan se ensin tulee painamasta naapurin Pirjoa, en häiritse elämäänne enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja hujk:Entäs sellanen lukko (jonka nimeä en nyt tiiä ) jossa on sellanen tikku mikä työnnetään ja käännetään alas. Saikohan tosta nyt mitään selvää..siis kokoluokka on sen haan kanssa sama.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tais osua toi aktiviteetti asia kovasti kun et siihen kommentoinut. sait neuvoja ja sait kysymyksiä mutta sait myös ihmettelyä siitä kuinka tuo on mahdollista ettei yhtä koiraa saada pysymään pois verannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tais osua toi aktiviteetti asia kovasti kun et siihen kommentoinut. sait neuvoja ja sait kysymyksiä mutta sait myös ihmettelyä siitä kuinka tuo on mahdollista ettei yhtä koiraa saada pysymään pois verannalta.
Enpä kuule viitsinyt enää kommentoida yhtään mihinkään, osaatko sä yhtään lukea ajatuksella millaisia vastauksia mä olen asiaan saanut?!!
Jos sua noin paljon kiinnostaa, niin kun ollaan kotona, koiran kanssa käydään pitkiä metsälenkkejä jolloin saa olla vapaana. Koiralla on myös varmaan lähes jokainen aktivointilelu joka markkinoilta löytyy, lisäksi myös paljon muita leluja. On luita, on leluja, on seuraa silloin kun ollaan kotona. Koira on yksin kotona noin viis, kuus tuntia päivässä.
Mutta mä poistun nyt, mua suoraan sanottuna vituttaa tää ihme porukka tällä palstalla. Samanlaisen vastaanoton oisin saanut, jos oisin kertonut olevani 4 alle 6-vuotiaan yhäippä joka lähtee baariin ja jättää lapset keskenään kotiin. Pikkusen kipeetä sakkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tais osua toi aktiviteetti asia kovasti kun et siihen kommentoinut. sait neuvoja ja sait kysymyksiä mutta sait myös ihmettelyä siitä kuinka tuo on mahdollista ettei yhtä koiraa saada pysymään pois verannalta.
Enpä kuule viitsinyt enää kommentoida yhtään mihinkään, osaatko sä yhtään lukea ajatuksella millaisia vastauksia mä olen asiaan saanut?!!
Jos sua noin paljon kiinnostaa, niin kun ollaan kotona, koiran kanssa käydään pitkiä metsälenkkejä jolloin saa olla vapaana. Koiralla on myös varmaan lähes jokainen aktivointilelu joka markkinoilta löytyy, lisäksi myös paljon muita leluja. On luita, on leluja, on seuraa silloin kun ollaan kotona. Koira on yksin kotona noin viis, kuus tuntia päivässä.
Mutta mä poistun nyt, mua suoraan sanottuna vituttaa tää ihme porukka tällä palstalla. Samanlaisen vastaanoton oisin saanut, jos oisin kertonut olevani 4 alle 6-vuotiaan yhäippä joka lähtee baariin ja jättää lapset keskenään kotiin. Pikkusen kipeetä sakkia.
sun ongelma on todellinen, mutta sun asenne ei ole kohdallaan. kauhean vihamielisesti vastasit ja otit itseesi ihmettelytmutta kun apu ei kelpaa niin en ymmärrä mikä tänkin aloituksen pointti oli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on noin vaikeaa anna koira pois,johonkin parempaan perheeseen,jossa sitä osataan kouluttaa oikein.
Kultsu on sisä koira ei ulkokoira,se on perhekoira.
Olisitte ostaneet,jonkun pihakoiran sitten tai olla ottamarra koiraa ollenkaan.