No voi pyhä jysäys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Mun hyvä kaveri soitti äsken. Aika harvoin enää soitellaan tai nähdään kun molemmilla on työt, harrastukset, asutaan kaukana toisistamme ja mulla tietenkin perhe. Tai näin mä luulin. Tänään kaverini sitten kertoi että on muutaman kuukauden tapaillut maailman ihaninta miestä. Onnittelin ja kyselin tarkemmin ihan innoissani asiasta. Pikkuhiljaa selvis että mies on varattu. Mun kyselyinto lopahti siihen, sanoin vaan että ei ois mun juttu tollanen mutta sinähän teet omat valintasi. Juteltiin lisää ja hoksasin että tää maailman ihanin mies on mun serkun vaimon veli! Ollaan oltu monissa pippaloissa yhdessä ja kyläilty toisillamme. Perheessä on kaks lasta, 2 vuotias ja vajaa viis vuotias ja viimeksi tavatessamme lasten äiti kertoi että haaveilevat vauvasta ja on jättänyt ehkäisyn pois. Voi apua!!! En usko että mies jättää perhettään, en ymmärrä mikä riivaaja häneen on mennyt. Mitä teen? Tuli vähän sekavaa, oon ihan paniikissa.

En sotkeentuisi, asiat tulevat selville tavalla tai toisella tai sitten ei, en kuitenkaan olisi missään tekemisissä tämän vanhan tutun kanssa, hänen tekoaan ei pidä hyväksyä.

No niinhän se tietenkin on ettei oo mun asia selvitellä toisten sotkuja, mut tuntuu vaan tosi pahalta.
En tiedä miten osaan suhtautua tähän perheelliseen äitiin kun ens kerralla nähdään kun tiedän että sen mies käy panemassa mun hyvää kaveria. Luulen kyllä että mies vaan huvittlee ja se taas on kamalaa tän toisen ystävän kannalta kun kuvittelee jo melkein hääkelloja. Mutta siinä hän on oikeassa, tämä mies on ihana, pidän itsekin hänestä mutta en ikimaailmassa olisi uskonut hänen lähtevän suhteeseen toisen naisen kanssa. Kaikenlisäksi kaikki tuntevat toisensa kun ovat meillä jokusen kerran tavanneet. Plääh, ei kivaa.

Mää työntäsin nenäni muiden asioihin jos omalle kohalle näin sattus.
Sanosin varmaan tälle miehelle että lopetatko suhteen, kerrotko vaimolle vai kerronko minä.
Kaverille tuskin mainitsisin osallisuuttani asiaan, ellei itse arvais.

Jos tuntisin/tietäsin tämän naisen jota nyt petetään, en vois kattoa vierestä ja aatella että ei kuulu mulle.

• Tykkää
Reactions: nymfi
Tottakai ilmoitat miehelle tietäväsi ja pyydät lopettamaan touhunsa heti ja kertomaan vaimolle.

En ymmärrä kuinka joku voisi olla puuttumatta asiaan ja sitten muina naisina kaveerata tämän vaimon kanssa.

En pystyisi tämän miehen vaimoa katsomaan silmiin ja juttelemaan normaalisti, jos tietäisin miehen pettävän.
Miusta puolisolla on oikeus tietää pettämisestä ja näin ollen voi päättää itse haluaako elää tuolaisen pettäjän kanssa ja viellä hankkia lisää lapsia.

Mä mietin asiaa tänään (tietenkin) ja ajattelin että jos saisin miehen itse kiinni teoistaan. Silloin kenenkään ei tarvis kuka kertoi ja mitä vaan mä voisin sanoa miehelle mitä mieltä asiasta oon ja kysellä mitä hän oikeasti haluaa. Mies hoksaisi että on oikeasti vaarassa menettää perheensä ... tai sit toinen suhde vaan jatkuis vieläkin salaisempana ja jännittävämpänä :(. Voi PASKA mikä tilanne.
Miten virittäisin miehelle ansan?

Ansanviritysvinkkejä kiitos :). Nyt on ensijärkytys jo vähän laantunut ja pystyn itsekin ajattelemaan järkevämmin. Mut jotenkin haluaisin tähän asiaan selvyyden, siis että toi syrjähyppely loppuis.

Ei ole sinun tehtävä päättä miten suhde loppuu. Et voi edes tietää lopettaisiko mies sitä vaikka jäisi kiinni. Turhia pohdintoja. Jos moraalinen omatuntosi kolkuttaa, ainoa mitä voittehdä on kertoa naiselle mitä hänen mies tekee. Tai sanoa miehelle, että joko hän kertoo tai sinä kerrot. Mikään muu ei kuulu sinulle.

Mieti asiaa näin: Jos sun miehes pettäis sua ja sun ystävä tietäis asiasta, tahtoisitko, että hän kertoisi sulle? Vai olisiko kenties parempi, että hän vain muinamiehinä kahvittelisi sun kanssa, ja kokoajan pitäis tommosta tietoa itsellään? Itse kyllä haluaisin kuulla asiasta. Mieti, jos ystäväsi saa joskus tietää tuosta suhteesta ja siitä, että sinäkin tiesit, mutta et tehnyt mitään..

Sori, oon niin, ilkee ja paska ämmä että, mä kertoisin tälle petetylle osapuolelle. Samaa toivoisin myös jos, omalle kohalleni tämmöstä tapahtus. Luoja että, inhoon pettämistä ja pettäviä ihmisiä, miks, ei vaan voi erota tai sitten ei alottas ylipäätään serustelee:confused:

Mikä ihme siinä on, että aina te naiset sotkette nokkanne asioihin, jotka ei teille kuulu :headwall:

Ihan kuin nauttisitte siitä, että saatte levitettyä pahaa mieltä ympärillenne

Yhteistyössä