Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kaksplussasta en tieda, mutta muualla oli ansaitusti esilla. Samoin maailman lehdistossa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Täh, mä meinasin silloin tehdä siitä täällä aloituksen mutta ajattelin että joku on jo tehnyt enkä sitten alkanut etsiä mahdollista vanhaa ketjua![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kaksplussasta en tieda, mutta muualla oli ansaitusti esilla. Samoin maailman lehdistossa
Terveisiä Englannista, janeite oli pyhiinvaelluksella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos uutinen ei ylitä plussan noteerattavuuskynnystä, se ei ole ehkä tarpeeksi iso uutinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kiitos. Oliko hyva reissu, mita teitte? Meilla mies lahtee huomenna takaisin KOreaan, taksi hakee jo klo 5 aamulla. Likkakin palaa Sporesta sunnuntaina. Joten arki alkaa taas taallakin. Malsaa..... :/
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos uutinen ei ylitä plussan noteerattavuuskynnystä, se ei ole ehkä tarpeeksi iso uutinen![]()
Älä nyt, ihan tiettävästi monta aivoilla varustettua ihmistä palstailee täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Juu, kyllähän siitä puhuttiin paljon. Mä tajusin sen vasta pitkän aikaa sen jälkeen, kun tieto oli julkistettu. Oltiin töissä, radio päällä ja radiossa puhuttiin koko päivän ajan Ahtisaaresta. Sitten mä iltapäivällä hokaankin, että jaaniinjoo, Ahtisaariko sai Nobelin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Kyllä täällä oli 1-10 avausta ko aiheesta mutta ei juuri ketään "keskustelemassa" joten se kuivui siihen, vastapainoksi siinä ketjussa missä kerrottiin Ahtisaaren olevan rikollinen (iltalehden lööppi -> Venäläisten sanoin) oli paljonkin puhuttavaa
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä päivänä se tieto tuli? Oltiin viikko Englannissa ja joka päivä katsottiin telkkaria ja uutisiakin, eikä tiedetty mitään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Juu, kyllähän siitä puhuttiin paljon. Mä tajusin sen vasta pitkän aikaa sen jälkeen, kun tieto oli julkistettu. Oltiin töissä, radio päällä ja radiossa puhuttiin koko päivän ajan Ahtisaaresta. Sitten mä iltapäivällä hokaankin, että jaaniinjoo, Ahtisaariko sai Nobelin![]()
Minä päivänä se tieto tuli? Oltiin viikko Englannissa ja joka päivä katsottiin telkkaria ja uutisiakin, eikä tiedetty mitään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä päivänä se tieto tuli? Oltiin viikko Englannissa ja joka päivä katsottiin telkkaria ja uutisiakin, eikä tiedetty mitään :ashamed:
Mies sanoi sen minulle perjantaina päivällä. Viikonlopun olimme kylässä ja sellainen tunne jäi, että telkkarista ei tullut kuin Ahtisaarta ja BB. Yhtään ohjelmaa en siis ehtinyt katsoa, mutta televisio oli auki.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos uutinen ei ylitä plussan noteerattavuuskynnystä, se ei ole ehkä tarpeeksi iso uutinen![]()
Älä nyt, ihan tiettävästi monta aivoilla varustettua ihmistä palstailee täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:ehkä juuri siksi...![]()