Onko kukaan paastonnut pitkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Siis ollut syömättä yhtään mitään enemmän kun viikon, useampia viikkoja? Mä ajattelin tehdä niin, tiedän terveysriskit ja muut, tahtoisin vaan tietää onko kellään kokemusta tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Siis ollut syömättä yhtään mitään enemmän kun viikon, useampia viikkoja? Mä ajattelin tehdä niin, tiedän terveysriskit ja muut, tahtoisin vaan tietää onko kellään kokemusta tästä?
Miks sä meinaat tehä niin?? Jos meinaat pudottaa painoa ni sata varmasti tulee takaisin heti ku alat syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks sä meinaat tehä niin?? Jos meinaat pudottaa painoa ni sata varmasti tulee takaisin heti ku alat syömään.

Noinhan se menee kun aloittaa syömään, noin käy monesti dieetinkin jälkeen. Parempi muuttaa ruokailutapoja terveelliseksi pysyvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Siis täysin syömättä? :o :o Miksi ihmeessä? On kuule parempiakin tapoja laihduttaa

Miä tiiän sen =) Ei ole ihan vaan laihdutuksesta kyse..

No miksi ihmeessä? Tuossa ei ole mitään järkeä.

Itse olen ollut 1½ viikkkoa hyvin vähällä ruoalla, vähän leipää söin välillä. Paino tippui tuossa ajassa 7kg. Mutta mä olinkin sairaalassa makaava syöpäpotilas enkä todellakaan enää halua tuollaiseen tilanteeseen. Tiesin itse, että pitäisi syödä enemmän, mutta kun ei pystynyt.

Siis täysin syömättä? :o :o Miksi ihmeessä? On kuule parempiakin tapoja laihduttaa

Minä olin joskus vesipaastolla yli kolme viikkoa monena eri kertana, tosin olin silloin nuori ja syömishäiriöinen :whistle:

Olen ollut reilu viikon (en muista tarkalleen montako päivää) syömättä, ja paastoan edelleen satunnaisesti- se oikeasti tekee hyvää. Elimistö puhdistuu.

En usko kyllä että viikon paastoa enää viitsisin, se on rankkaa ja palautuminen kestää. Kannattaa etsiä paljon tietoa etukäteen, juuri palautumisen takia.
Minusta kuitenkin vaivan arvoista...

No miksi ihmeessä? Tuossa ei ole mitään järkeä.

Itse olen ollut 1½ viikkkoa hyvin vähällä ruoalla, vähän leipää söin välillä. Paino tippui tuossa ajassa 7kg. Mutta mä olinkin sairaalassa makaava syöpäpotilas enkä todellakaan enää halua tuollaiseen tilanteeseen. Tiesin itse, että pitäisi syödä enemmän, mutta kun ei pystynyt.

Älä ota henkilökohtaisesti jooko =) Tiedän nyt että täällä ei tätä olis pitänyt kysyä, anteeks :hug:

Älä ota henkilökohtaisesti jooko =) Tiedän nyt että täällä ei tätä olis pitänyt kysyä, anteeks :hug:

En mä tätä henkilökohtaisesti ota, mutta mä en vain käsitä miksi joku haluaa ehdoin tahdoin ottaa tuollaisen terveydellisen riskin. Mutta tämä on tietysti sun asia. Ota nyt sitten kunnolla asioista selvää etukäteen jos tuollaiseen alat!

Mä oon vaan viikon paastoja pitänyt. Ja teille jotka vaahtoatte heti että kilot tulee takas jne haluan sanoa ettei kaikki tosiaankaan paastoa laihduttaakseen vaan terveydellisistä syistä. Silloin kun aloitin paastotouhut olin hoikka , n 25 v nuori nainen. Etsin lähinnä terveyttä ja hyvä fyysistä oloa.

Saanko mie kysyä, että onko sulla ap syömishärö?
Itse oon huomannut, että ajatukset alkavat taas kallistua myös paaston kannalle, eikä suinkaan ihan terveellisesti vaan nimenomaan niillä vanhoilla ajatuksilla.

Onhan sitä joskus tullut oltua. Päiviä en ole sen kummemmin laskenut, mutta paljon niitä on ollut. Kerran olin viikon, se jäi mieleen.

En suosittele. Elimistö ei välttämättä toivu siitä entiselleen, vaikka paaston aikana olisikin mahtava olo.

No mitään vesipaastoa en kyllä suosittelis kellekkään.Joskus oli mehupaastolla 3 viikoa,enkä tehnyt mitään suolen tyhjennystä.Ihan hyvä ja kevyt olo oli kun siihen tottui.En tiedä mikä suositus tuossa paastossa on,että montako viikoa saa olla,mutta tuo 3 viikoa oli mun pisin.

muutaman kerran olen paastonnut ja pisin taisi olla 10 päivää. olo oli loistava tuon ajan. mehupaasto oikein ja järkeä käyttäen on ihan ok. tuon pisimmän paaston syy oli jatkuvasti koholla olleet maksa-arvot, jotka eivät laskeneet puolessa vuodessakaan mihinkään. ja kun paaston lopetin olivat maksa-arvot normalisoituneet.

olen paastonnut tasan viikon.. ja kyllä teki hyvää kropalle.. mutta muista jos alat paastoamaan, niin aluks glauper suolalla ensin suoli tyhjäks ja sit kaks kertaa päivässä suolihuuhtelu.. ja pitää juoda paljon vettä, niiden tuoremehujen lisäksi.mä tein aamuin illoin.. tulos: 6 kiloa pois..iho parani, olo oli loistava, elämän ilo palasi.. teen sen joka vuosi.. suosittelen.. se on vähän niinku kropan vuosihuolto.

Yhteistyössä