?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Noi Mikkosten pojat on ihania![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täh. kerro miten.
Alkuperäinen kirjoittaja just:URAÄIPPÄ. Onpa tolkuttoman karsea sana :x Täällä yksi työssäkäyvä äiti, joka ei tiedä onko "uraäippä" vai ei. Ei voisi vähempää Mikkos-ohjelmat kiinnostaa. Mutta en malttanut olla avaamatta ketjua ja katsomatta mistä nyt vaahdotaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tosiaan..monellakohan tämänkin palstan "äipällä" on noin fiksuja lapsia? Voipi jäädä aika pieneksi se prosenttiluku.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:munkin mielestä normaali perhe, joka vaan seisoo mielipiteidensä takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mun on tunnustettava, etten ole aiemmin yhtään seurannu noita Mikkosia millään muotoa. Voisko joku pikaisesti antaa mulle yhteenvedon siitä miksi noi on niin parjattuja? Tuon yhden jakson perusteella mä olen oikein positiivisesti yllättynyt, odotin jotain täysidiootteja.
Mun mielestä pojat aivan ihania, enkä huomannu mitään sanojen suuhun laittoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkoitan lähinnä näitä äitejä jotka viettävät mieluummin siellä työmaalla aikansa, kuin omien lastensa kanssa. + kaikki harrastukset ja omat ajat vielä päälle. No tietty on sitten se jokavuotinen thaimatka perheen kesken..siinähän sitä oppiikin lapsensa tuntemaan. No, kukin tekee omat valintansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mun on tunnustettava, etten ole aiemmin yhtään seurannu noita Mikkosia millään muotoa. Voisko joku pikaisesti antaa mulle yhteenvedon siitä miksi noi on niin parjattuja? Tuon yhden jakson perusteella mä olen oikein positiivisesti yllättynyt, odotin jotain täysidiootteja.
Mun mielestä pojat aivan ihania, enkä huomannu mitään sanojen suuhun laittoa![]()
Näin kävi mullekkin sen eka jakson kanssa,oli pakko kattoo kun se oli jo niin haukuttu etukäteen...odotin innolla jotain ärsyttävää,mutta ei,mikään ei kolahtanu..katoin tänäänkin...en ymmärrä mistä tollanen helkkarinmoinen kohu ja viha!!!!???
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tosiaan..monellakohan tämänkin palstan "äipällä" on noin fiksuja lapsia? Voipi jäädä aika pieneksi se prosenttiluku.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mun on tunnustettava, etten ole aiemmin yhtään seurannu noita Mikkosia millään muotoa. Voisko joku pikaisesti antaa mulle yhteenvedon siitä miksi noi on niin parjattuja? Tuon yhden jakson perusteella mä olen oikein positiivisesti yllättynyt, odotin jotain täysidiootteja.
Näin kävi mullekkin sen eka jakson kanssa,oli pakko kattoo kun se oli jo niin haukuttu etukäteen...odotin innolla jotain ärsyttävää,mutta ei,mikään ei kolahtanu..katoin tänäänkin...en ymmärrä mistä tollanen helkkarinmoinen kohu ja viha!!!!???
NiinpäVaikka mitään en vanno yhden ohjelman perusteella! Mutta täytyy sanoa, että ei monetkaan tuossa ilmi tulleet mielipiteet eroa paljonkaan omistani.