Noidannuoliko? millainen se on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
mies tossa ulahtelee ja pari kertaa tippunu lattialle, joku kova kipu iskee selkään vähän väliä!
nyt se vaan makaa eikä uskalla nousta. mikähän toi on?? pitääkö mun nyt se kantaa autoon ja viiä lääkäriin? vai soittaa lanssi vai pyörittää tosta sit lattiaa pitkin sänkyyn? :D
mulle tuli mieleen sana noidannnuoli vaikka ei hajuakaan millainen se on? ja meneeköhän tollaiset itekseen ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
mies tossa ulahtelee ja pari kertaa tippunu lattialle, joku kova kipu iskee selkään vähän väliä!
nyt se vaan makaa eikä uskalla nousta. mikähän toi on?? pitääkö mun nyt se kantaa autoon ja viiä lääkäriin? vai soittaa lanssi vai pyörittää tosta sit lattiaa pitkin sänkyyn? :D
mulle tuli mieleen sana noidannnuoli vaikka ei hajuakaan millainen se on? ja meneeköhän tollaiset itekseen ohi?

No mulla on ollu noidannuoli, jalat lähti alta ja sängystä ei ylös päässy. Kävelin kippurassa tai konttaamalla pääsi.. menee selkä täysin jumiin ja kipu on viiltävä. Mulla oli selän oikea lihas jumissa. Sairaalaan vaan siel saa lihastenrentouttajia ja tulehduskipu lääkkeet.

Mulla on ollut tuo. Pari Buranaa naamaan, pati tuntia sohvalla kun ei pysty liikkumaan, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa. Sairaalaan ei tarvi lähtä, ellei kipukynnys vaadi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noidannuoli tai iskias. Iskias kivussa kipu säteilee myös jalkoihin.

Iskiaksessa kipu menee tuolta pakaran läpi ja reittä pitkin pohkeeseen, saattaa mennä varpaisiin asti. Mulla alkoi muutama kk sitte aivan hirveillä alaselkäkivuilla kunnes alkoi repiä pakaraa ja reittä. Lopulta pohje oli myös kipeänä ja ihon pinnalta katosi tunto kuten jalkaterästä myös. Selkäkivut on P******ä.

Yhteistyössä