Noitumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Meillä mies noituu ja paljon! Tämä on alkanut "syömään" jo liittoamme tosi pahasti, sillä minun pyynnöillä siitä, että hän rajoittaisi kielenkäyttöään ei ole mitään vaikutusta. Minulla on myös edellisestä liitosta lapsi ( 9v. ) ja tätä mieheni on alkanut haukkumaan milloin miksikin eläinkunnan edustajaksi ( apinaksi, pässiksi, aasiksi ). Olen todella rikki jo asiasta, itsekkin saan kuulla
esim. turpa kiinni, haista #&%?$!* tai vastaavaa. Hän ei oikein suostu edes kertomaan miksi on niin usein kireä ja käyttäytyy näin äkäisesti. Meillä on myös kaksi yhteistä lasta. Toisaalta hän syyttää tilanteestä välillä minua, on kertonut myös, että vastoinkäymisemme ovat alkaneet vaikuttamaan hänen tunteisiinsa ja hän ei ehkäpä enää rakasta minua. Itse olen jo sanonut, että ehkä ratkaisu hänen pahaan oloonsa on sitten se,että minä muutan lasten kanssa pois. Tämä on kuulemma helpottavaa vaan hänellekkin, koska kokee olevansa niin tossun alla suhteessamme. Luulen, että tästä emme enää selviä "kuiville", mutta miten muilla, onko kenelläkään puolison äreydestä ja mahdollisesta kielenkäytöstä tullut tämmöistä ongelmaa?

Yhteistyössä