Nokia 3500?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on sellainen puhelin. Olen ollut puhelimeen tyytyväinen. Ei ole vielä tullut eteen mitään moitittavaa. Puhelin ollut minulla pari kuukautta. Kamera on ihan minulle vättävä. Kuvia otan erillisellä kameralla, joten puhelimen kamera on todella vähällä käytöllä.

Itse asiassa ostin samaisen kännyn pari viikkoa sitten. Minulle ainakin on ihan riittävä laatu kamerassa, koska otan "varsinaiset" valokuvat erillisellä digikameralla. Mutta toi kännykän kamera on oikein hyvä tilanteessa, kun haluaa ottaa kuvan jostakin, eikä olekaan "oikeaa" kameraa mukana.

Minulle yksi valintaperuste tuon puhelimen hankintaan oli se, että se oli paljon edullisempi, kuin muut vastaavat. Siis tarkoitan, että muut puhelimet, joissa oli yhtä hyvä kamera, niin olivat paljon kalliimpia. Niissä taisi olla sitten paljon jotai muita toimintoja, mitä minä en todellakaan tarvitse. Ja siis vaan ja ainoastaan Nokian puhelimia katselin ja vertailin.

Mutta tämän pienen käyttöhetken perusteella voin kyllä suositella.

Ok. Eli kai se ihan kelpo peli olisi. Siemensin olisin muuten ostanut edellisen jatkoksi, mutta niitä ei kai Suomessa enää myydäkään.

Onkohan muuten tuo Nokian 3500 ollut jo kuinka kauan markkinoilla ja mitä maksoi, kun oli ihan uusi malli?

Yhteistyössä